اجازه ورود به عربستان به واکسینه شدگان با واکسین "اسپوتنیک وی" از آغاز ماه جنوری

© Sputnik / Vladislav Vodnev /  مراجعه به بانک تصاویر Вакцина Sputnik V, произведенная в "Карагандинском фармацевтическом комплексе"
Вакцина Sputnik V, произведенная в Карагандинском фармацевтическом комплексе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
عربستان سعودی از اول ماه جنوری سال آینده اجازه ورود به این کشور را به واکسینه شدگان با واکسین "اسپوتنیک وی" را می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه خبر داد، که عربستان سعودی یکی از 102 کشوری است که می تواند افراد واکسینه شده با «اسپوتنیک وی» به آن اجازه ورود را دریافت کنند.
عربستان سعودی در میان بیش از 100 کشوری بود که پس از همکاری مشترک وزارت بهداشت عربستان سعودی و صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) با حمایت وزارت سرمایه گذاری پادشاهی، ورود افراد واکسینه شده با «اسپوتنیک وی» را تایید کرد.
تزریق دو دز واکسین؛ شرط عربستان برای برگزاری مراسم حج و عمره - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
تزریق دو دز واکسین؛ شرط عربستان برای برگزاری مراسم حج و عمره
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه نوشته است، که تصمیم مقامات نظارتی پادشاهی عربستان سعودی را برای اجازه ورود به کشور برای افرادی که در برابر ویروس کرونا با واکسین «اسپوتنیک وی» واکسینه شده اند از اول جنوری 2022 اعلام می کند.
عربستان سعودی در لیست 102 کشوری قرار گرفت که می توانند توسط افراد واکسینه شده با اسپوتنیک وی از این کشور دیدار کنند. این تصمیم با همکاری فعال صندوق سرمایه گذاری مستقیم با وزارت بهداشت عربستان سعودی و وزارت سرمایه گذاری پادشاهی انجام شده است.
خاطرنشان می شود، که ورود افرادی که توسط اسپوتنیک وی واکسینه شده اند به عربستان سعودی، مؤمنان را قادر می سازد تا به اماکن مقدس اسلام در شهرهای مکه و مدینه زیارت کنند.
پیش از این، وزارت بهداشت پادشاهی سعودی گزارش داده بود که مقامات عربستان سعودی داشتن واکسین ضد کووید-19 ثبت شده توسط سازمان بهداشت جهانی را پیش نیاز کار در مراسم حج سالانه می دانند. سازمان بهداشت جهانی هنوز واکسین روسی اسپوتنیک وی را تایید نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала