Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جالب سوارز: هوای سرد فرانسه مسی را آزار میدهد

© AFP 2023 / Franck FifeФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز رفیق صمیمی لیونل مسی فاش کرده است که ستاره آرژانتینی در سردی هوا در فرانسه راضی نیست و این موضوع برای او آزار دهنده است.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس سوارز هم بازی سابق مسی در بارسا که رابطه بسیار صمیمانه ای با او دارد، ادعا می کند که لیونل مسی به صورت خصصی در خصوص نحوه زندگی و اقامتش در پاریس با او صحبت کرده او به او گفته است که از سردی هوا در فرانسه رنج میبرد.
مهاجم اتلتیکو مادرید که بین سال‌های 2014 تا 2022 در کنار مسی در بارسا بازی کرد، در این خصوص بهTNT Sports گفت:
ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم، او به من گفت وقتی در سرما و حتی در برف بازی می کند، و او از این موضوع او را به شدت آزار میدهد، اما من به او گفتم باید به هوای سرد آنجا عادت کنی.
مسی در حالی این صحبت را به صورت خصوصی به سوارز گفته است که آمارش در تیم پی اس جی در لیگ فوق العاده ضعیف و نا امید کننده بوده، زیرا وی در با انجام 9 بازی در لیگ تنها یک گل به ثمر رسانده است.
سوارز شخضی بود که هفتمین توپ طلای مسی را هفته گذشته در پاریس به او اهدا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала