افسر امریکائی از توس های پوتین در مذاکره با امریکا نام برد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر دستگاه زیرآبی «پوسیدون» روسیه در نوع خود بهترین دستگاه است
دستگاه زیرآبی «پوسیدون» روسیه در نوع خود بهترین دستگاه است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
ایستوود افسر متقاعد ایالات متحده: راکت پوزیدون روسی امریکا را گیج خواهد کرد.
برنت ایستوود، تحلیلگر نظامی و افسر متفاعد ادروی ایالات متحده در سال 1945 نوشت که ایالات متحده برای طبقه بندی وسیله نقلیه بدون سرنشین زیر آب و راکت هستوی کروزPoseidon در مذاکرات بعدی ثبات استراتژیک دشوار خواهد بود.
نویسنده خاطرنشان کرد: "این یک کلاس جدید از تسلیحات نظامی است. احتمالاً کارشناسان کنترل تسلیحات امریکایی را آزار می دهد."
به عقیده وی، پوزیدون "به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین اهرم فشار بر امریکا در رابطه با سیستم دفاع راکتی(ABM)" که ناتو در حال حاضر در اروپای شرقی مستقر می کند، خواهد داد.
کنایۀ پوتین به اعلام نتایج انتخابات در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2019
اظهارات پوتین در مورد تسلیحات "بی مانند" روسیه
Poseidon یک سیستم رباتیک تحت البحری با انرژی هستوی است. پوتین اولین بار در پیامی به مجلس فدرال در سال 2018 آن را اعلام کرد. به گفته وی، چنین پهپادی ها می توانند هم به سلاح های متعارف و هم به سلاح های هستوی مجهز شوند که به آنها اجازه می دهد تا طیف وسیعی از اهداف، از جمله نیروهای کشتی های طیاره بردار، استحکامات ساحلی و زیربناها را مورد هدف قرار دهند.
دور جدید گفتگوهای روسیه و امریکا در مورد ثبات استراتژیک در اواخر جولای سال جاری در ژینو برگزار شد. روسیه احتمال مذاکره با ایالات متحده در آینده در مورد پوزیدون را رد نکرد، اما تنها به شرطی که این مذاکرات شامل نگرانی روسیه در مورد تسلیحات امریکایی نیز باشد. مسکو به عنوان علایم از حسن نیت، سیستم های مافوق صوت آوانگارد خود را در محدوده معاهده استارت قرار داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала