Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح: "خوشحالم که تیمی مانند بارسلونا به من علاقه دارد"

© REUTERS / PHIL NOBLEمحمد صلاح
محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
محمد صلاح میگوید از شنیدن اینکه بارسلونا میخواهد او را به خدمت بگیرد "خوشحال" است، اما اصرار دارد که در لیورپول بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ شایعاتی در اسپانیا مطرح شده که ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا دوست دارد تا محمدصلاح مهاجم 29 ساله لیورپول را به نیوکمپ بیاورد تا با او خط حمله تیم‌اش را تقویت نماید. اما ملی پوش مصری در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با آنفیلد است، در حالی‌که قرارداد فعلی او در تابستان 2023 به پایان می‌رسد.

اگرچه ستاره مصری از علاقه تیم کاتالان خوشحال است، اما مصمم است آینده خود را به لیورپول متعهد کند. او به شبکه تلویزیونی مصری ام بی سی گفت: "آنچه درباره علاقه ژاوی برای جذب من گفته شد را خواندم. این چیزی است که من را خوشحال می‌کند که تیمی مانند بارسلونا به من علاقه دارد، اما من در لیورپول خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر، ترجیح می‌دهم در لیگ برتر بمانم زیرا این لیگ قوی‌ترین لیگ جهان است."

اگرچه صلاح ترجیح می‌دهد در انگلیس بماند، اما اعتراف کرده که این تصمیم ممکن است خارج از کنترل او باشد، زیرا وی منتظر توافق باشگاه و ایجنتش است.

او افزود: "چندین بار گفتم، اگر تصمیم با من باشد می‌خواهم در لیورپول بمانم. اما تصمیم در دست مدیران است و آنها باید این موضوع را حل کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد اما باید برای قرارداد به توافق برسیم. به آنها بستگی دارد. ارزش مالی شما نشان می‌دهد که باشگاه چقدر از شما قدردانی می‌کند و آنها آماده انجام هر کاری برای ماندن شما هستند، اما خود تصمیم فقط بر اساس این مسائل مالی نیست. چیزهایی مانند جاه طلبی تیم و مربی و آنچه که او می‌خواهد با تیم و بازیکنانی که می‌خواهد انجام دهد وجود دارد. همه اینها نکات مهم در هنگام تصمیم گیری هستند."

صلاح در این فصل برای تیم یورگن کلوپ در فُرم ثابتی بوده و از 20 بازی در تمامی رقابت‌ها 19 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.
سرخ‌ها در حال حاضر تیم دوم لیگ برتر هستند و به عنوان برنده قطعی گروه B، جایگاه‌ شان را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز تثبیت کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала