Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملکرد داور؟ یک رسوایی بود

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره نارویایی دورتموند از عملکرد فلیکس زوایر داور بازی تیمش و بایرن مونیخ به شدت عصبانی است.
به گزارش اسپوتنیک، مهاجم نارویایی به نظر می رسد که از صحنه مشکوک خطای پنالتی لوکاس هرناندز روی مارکو رویس عصبانی است. صحنه ای که توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد.
هالند در پایان بازی گفت:
" از نظر داوری این یک رسوایی بود. پنالتی روی رویس واضح بود. به داور گفتم:" چرا نرفتی و در مانیتور نگاه کنی؟" به من گفت:" نیازی نیست." رفتارش مغرورانه بود. نمی توانم حالا هم ساکت بمانم."
هالند در دومین بازی پیاپی در بازگشت از مصدومیتش گلزنی کرد اما نتوانست جلوی شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ با نتیجه سه بر دو را بگیرد.
البته این تنها واکنش خشم آلود هالند به قضاوت داور نبود. ارلینگ در پایان بازی به خبر اعلام داور بازی دورتموند و بایرن مونیخ "دیسلایک" نشان داد که البته کمی بعد این توییت را حذف کرد.
هالند گل دوم دورتموند را در نیمه دوم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر دو مساوی شود اما در مقطع پایانی بازی داور ویدیویی به گنابری یک پنالتی داد تا لواندوفسکی گل سوم بایرن را به ثمر برساند.
مارکو رز سرمربی دورتموند اعتقاد داشت که پگنالتی اشتباه بوده است. از سویی دورتموندی ها معتقد بودند که پنالتی لوکاس هرناندز روی رویس گرفته نشده است.
البته این تنها دلیل خشم هالند نبود. ارلینگ در دقیقه 82 از زمین خارج شد و جایش را به استفن تیگس داد اما به نظر می رسید که از تصمیم مربی تیمش راضی نیست و چهره اش عصبانی به نظر می رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала