Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا 2 لستر 1؛ پیروزی نزدیک شاگردان جرارد در ویلا پارک + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLAston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates
Aston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
تیم فوتبال استون ویلا با هدایت استیون جرارد حساس‌ترین بازی هفته خود را برنده شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال استون ویلا و لسترسیتی در جذاب‌ترین دیدار هفته 15 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سرانجام بازی را شاگردان استیون جرارد با حساب 2 بر 1 به برتری رسیدند.
این بازی که در ورزشگاه ویلا پارک برگزار شد طی آن ابتدا لیوئیز بارنس تیم مهمان را در دقیقه 14 پیش انداخت اما در دقیقه 17 میزبان با گل ازری کونسا به گل تساوی دست یافت و به بازی برگشت تا بدون شکست به رختکن برود.
در حالی‌که روباه‌ها تلاش کی‌کردند در نیم دوم نمایش بهتری داشته باشند و همین‌گونه نیز شد، ولی این تیم تحت هدایت جرارد بود که بار دیگر توسط ازری کونسا در دقیقه 54 به دومین گل‌اش دست یافت تا پیروزی مسابقه شود. البته در یک صحنه داور بسیار تصمیم سخت و مشکوکی گرفت و به نفع مهمان پنالتی اعلام نکرد.
در نهایت استون ویلا با حساب دو بر یک برنده شد تا با این پیروزی، 19 امتیازی شده و پس از روزهای تیره و شکست برابر سیتی، به پیروزی ارزشمند و درخشانی دست یافت تا خود را برای بازی بعدی در آنفیلد آماده سازد. بازی که برای استون ویلا و استیون جرارد سرمربی این تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.
این سومین پیروزی از 4 دیداری‌ست که استیون جرارد استون ویلا را هدایت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала