Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند 2 – بایرن 3؛ افزایش اختلاف در صدر با گذشتن از حریف سنتی

© REUTERS / POOLBayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski
Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2021
عضو شوید
بایرن مونیخ موفق شد حریف سنتی خود بروسیا دورتموند را در خانه‌اش شکست داده و با اختلاف در صدر جدول بماند.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند، در دیدار جذاب در کلاسیکر و در چهارچوب هفتۀ چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگا، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند و در پایان باواریایی‌ها موفق شدند حریف را با نتیجه 2-3 شکست دهند.
این دیدار را دورتموند را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 با یولیان برانت به گُل نخست رسید. 4 دقیقه بعد روبرت لواندوفسکی گُل خورده را جبران کرد و بازی را مساوی ساخت.
یک دقیقه مانده به پایان نیمۀ نخست بایرن به گُل دوم رسید و کینگزلی کومان موفق شد تیمش را پیش بندازد و باواریایی‌ها با برتری راهی رختکن شوند.
با آغاز نیمه دوم دوتموند برای جبران نتیجه پیش کشید و ارلینگ هالند موفق شد در دقیقه 44 بازی را مساوی کند و زنبورها را برای کسب پیروزی امیدوار سازد.
بایرن اما در دقیقه 77 صاحب پنالتی شد و لواندوفسکی با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی موفق شد سومین گُل تیمش را به ثمر برساند و پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
در ادامه توپ دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بایرن موفق با کسب 3 امتیاز، 34 امتیازی شد و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به دورتموند همچنان در صدر ماند. دورتموند هم با 30 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.ش
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала