Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: هدف ما چهاردهمین قهرمانی در اروپا است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با اینترمیلان حضور یافت و اظهار داشت که این دیدار حیثیتی است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بامداد چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چهارچوب هفتۀ ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف اینترمیلان می‌رود و با توجه به صعود هر دو تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار حیثیتی در پیش دارد.
نشست خبری این دیدار دقایقی قبل برگزار شد و سرمربی رئال مادرید با حضور در این نشست اظهار داشت که هدف تیمش چهاردهمین قهرمانی در اروپا است.
او در مورد دیدار با اینتر گفت:" کیفیت و تعهد بازیکنان بسیار مهم است و این در بازی های اخیرمان نیز کاملا قابل مشاهده است. خوب بازی می کنیم و خوب هم نتیجه می گیریم. نمی توانم ناراضی باشم و فردا برابر اینتر هم به چیزی جز پیروزی و صعود به عنوان صدرنشین فکر نمی کنیم."
آنچلوتی در مورد احتمال قهرمانی چهاردهم رئال گفت:" چنین ایده‌ای در ذهنم ندارم. در حال حاضر به این فکر می‌کنم که به خوبی آماده بازی‌ها شویم. بازی مقابل اینتر چیزی است که به آن فکر می‌کنیم. در برنابئو مقابل حریفی مشکل خواهیم داشت. رسیدن به فینال مشکل است اما هدفمان رسیدن به فینال و قهرمانی است."
سرمربی رئال در مورد اظهارات اخیر واران که گفته بود در رئال کسی بابت قهرمانی در اروپا تبریکی نمی‌دهد، گفت:" تاریخچه و توقعات این باشگاه همین است و همچنان بهترین‌های دنیا هستند. توقعات بالاست. دسیما را جشن گرفتیم اما نمی‌توانیم همچنان به آن دل خوش باشیم و باید به جلو حرکت کنیم. این چیزی است که باشگاه و هواداران می خواهند."
وی در مورد شانس قهرمانی تیمش نیز صحبت کرد و گفت:" نمی‌توانیم این را بگوییم اما می توانیم در همه تیم‌های بزرگ با توجه به کیفیت و تجربه ما رقابت کنیم. اگر تیمی قدرتمند در یک هشتم یا یک چهارم را داشته باشی، چیز زیادی برایت عوض نمی‌شود. باید برنده شوی. همیشه به رقابت ادامه می‌دهیم."
آنچلوتی در مورد اهمیت صدرنشینی نیز صحبت کرد و گفت:" بازی حیثیتی برای ماست. مقابل اینتر بازیم ی کنیم که خیلی خوب بوده اند و برای صدرنشنیی با ما رقابت می‌کنند و در مقابله هواداران بازی داریم. این سه دلیل کلیدی است. بازی جذابی خواهد بود."
سرمربی رئال در آخر در مورد دربی که هفته آینده قرار برگزار شود، صحبت کرد و گفت:" دربی را به این بازی ترجیح می دهی؟ من به بازی بعدی که بازی مقابل اینتر است اهمیت می دهم. بازی با اتلتیکو یکشنبه است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала