Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید تباس از رئال؛ کهکشانی ها باز هم گلوله باران شدند

© AFP 2023 / Roslan Rahmanİspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas,
İspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas, - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
خاویر تباس بار دیگر بر رئال مادرید و فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه تاخته و به شدت عملکرد آنان را مورد انتقاد قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا به اتهامات علیه رئال مادرید و فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه پرداخت. در نامه‌ای که توسط خود تباس نوشته شده، او رئال مادرید را متهم می‌کند که "تلاش برای سردرگمی و تحریم هر ابتکاری که مستلزم پیشرفت و رشد سایر باشگاه‌های لالیگا است."
تباس در مواجهه با ظهور پروژه موسوم به "پروژه پایدار" که همانطور که نشریه اسپورت گزارش کرده، از حمایت بیش از یک باشگاه اسپانیایی برخوردار است. اما او در پاسخگویی تردیدی نداشته است. امضاکنندگان پروژه موسوم به "پروژه پایدار" بیش از چهار ماه فرصت داشته‌اند تا رویکردهای جایگزین را تحلیل کرده و عمیقاً کار کنند، اما هرگز هیچ نوع کاری را با لالیگا به اشتراک نگذاشته‌اند، که باعث می‌شود فکر کنیم هیچ کدام علاقه ندارد. بلکه تلاشی برای ایجاد سردرگمی و از مسیر خارج کردن یک پروژه محکم است که به دنبال تقویت لالیگا است.

تباس به همین جا بسنده نمی‌کند و به وضوح باشگاه کهکشانی را هدف قرار می‌دهد و می‌گوید: "این جدید نیست که رئال مادرید در برابر هر ابتکاری که جامعه باشگاهی را بهبود می‌بخشد، می‌ایستد اما در ماه‌های اخیر همیشه با هدف آسیب رساندن به اعتبار لالیگا و از نظر مالی شاهد افزایش اتهامات، فشار و تهاجم بوده‌ایم. ممکن است تعجب کنیم: چرا؟ شما یک لیگ بزرگتر و قوی‌تر می‌خواهید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала