Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌باوری مسی به سرمربی؛ لئو به موفقیت در پی‌ا‌س‌جی شک دارد

© AFP 2023 / Franck FifeЛионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
لیونل مسی احساس می‌کند که در برنامه‌های تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو، توانایی‌ها و آزادی‌هایش محدود شده و همین موضوع سبب عدم درخشش او می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در تابستان و پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، به پاریسن‌جرمن پیوست و امیدوار بود همانند گذشته بدرخشد. لئو اما در پی‌اس‌جی در امر گُلزنی زیاد موفق نبوده و تنها یک گُل در لیگ فرانسه و سه گُل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.
عدم درخشش ستاره آرجانتینی که 7 توپ طلا در کارنامه دارد، هواداران پاریسن‌جرمن را نگران ساخته و آن هراس دارند که مبادا لئو به فُرم خوب خودش برنگردد و هر روز بیشتر محو شود.
لئو اما احساس برنامه‌های تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو را عامل عدم درخشش خودش می‌داند و احساس می‌کند که توانایی‌ و آزادی‌های او محدود شده است.
این موضوع را نشریه اکیپ مطرح کرده و می‌گوید که لئو زیر نظر پوچتینو گیچ شده زیرا وی در یک بازی چندین و چند بار تاکتیک اصلی خودش را عوض می‌کند و این موضوع سبب سردرگمی می‌شود.
مسی با ادامه دادن با مائوریسیو پوچتینو، به موفقیت در پی‌اس‌جی شک دارد زیرا سبک این دو با هم هم‌خوانی ندارد و در دراز مدت ستاره آرجانتینی ممکن به نیمکت تبعید شود.
لئو در حالی نارضایتی خود را به گونۀ غیرمستقیم بیان کرده که مربی آرجانتینی پاریسن‌جرمن در دیدار با لیون، ستاره سابق بارسا را در نیمه دوم تعویض کرد. این بازیکن به شدت از تعویض خود ناراحت بود و حتی در پایان مسابقه با دیگر بازیکنان بابت این برد شادی نکرد و از همان روز با هموطنش اختلاف پیدا کرد .
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала