تحریم دیپلماتیک المپیک پکن توسط آمریکا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بایسکل سواری در المپیک Олимпиада-2020. Велоспорт. Трек. Женщины. Спринт. Квалификация
بایسکل سواری در المپیک  Олимпиада-2020. Велоспорт. Трек. Женщины. Спринт. Квалификация - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
سی‌ان‌ان: دولت بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، بازی‌های المپیک 2022 را بایکوت دیپلماتیک اعلام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، بازی های المپیک 2022 را که در پکن چین برگزار می شود، تحریم دیپلماتیک اعلام خواهد کرد. این مطلب را شبکه تلویزیونی CNN به نقل از منابع گزارش داد.
طبق گزارش رسانه ها در این هفته اقدامات مناسبی انجام خواهد شد اما تاثیری بر ورزشکاران نخواهد داشت. بایکوت دیپلماتیک برای خودداری مقامات به بازی‌های المپیک می‌باشد.
سی‌ان‌ان مدعی است که شورای امنیت ملی درباره تحریم بطور "خصوصی" بحث کرده است. نمایندگان آن از اظهار نظر در مورد این اطلاعات خودداری کردند.
بعد از خروج امریکا از افغانستان مبارزه روسیه و چین به خاطر نفوذ در منطقه آغاز میشود  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
واکنش سفیران روسیه و چین به برگزاری اجلاس دموکراسی به رهبری آمریکا
پیش از این گزارش شده بود که تعدادی از کشورها از جمله بریتانیا و آمریکا در حال بررسی امکان تحریم دیپلماتیک بازی های المپیک زمستانی 2022 هستند. بایدن در پاسخ به این سوال که آیا دولت آمریکا در حال بررسی تحریم است، گفت: این موضوع در حال بررسی است.
گفتنی است، بازی های المپیک زمستانی پکن از 4 تا 20 فبروری 2022 برگزار می شود. بازی های پارالمپیک قرار است از 4 تا 13 مارچ برگزار گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала