تشدید تکثیر ویروس "اومیکرون" در اروپا

© Photo / Sai Li / Tsinghua University School of Life SciencesНаложение компьютерной реконструкции на изображение вирусов SARS-CoV-2
Наложение компьютерной реконструкции на изображение вирусов SARS-CoV-2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
گسترش همزمان سویه Omicron، در چندین کشور اروپا، باعث آن گردیده است تا اتحادیه اروپا اقدامات جدیدی صحی را برای جلو گیری از سویه جدید کرونا اتخاذ نماید.
به گزارش ا سپوتنیک، روز یکشنبه، مقامات ایرلند همه کسانی را که به این کشور می آیند، ملزم به ارائه آزمایش منفی ویروس کرده اند. اگر دقیق تر گفته شود که نصف مسافرین پس از ورود به این کشور بررسی می شود، دومی باید در محل اقامت باید تست ویروس را انجام دهند. سوئیس نیز استراتژی خود را برای بازدیدکنندگان تغییر داده است و نیاز به قرنطینه را با آزمایش های اضافی جایگزین کرده است. سر از امروز تأیید تصدیق واکسیناسیون در کشور تشدید می‌شود و فهرست مکان‌ها و موقعیت‌های که شهروندان دوباره مجبور به استفاده از ماسک می‌شوند در حال افزایش است.
Пациент и медицинские работники в городской клинической больнице имени В. В. Виноградова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
ویروس "اومیکرون به روسیه رسید
از روز سه‌شنبه، تمام بازدیدکنندگان بریتانیا باید آزمایش منفی خود را در سرحد ارائه دهند. آنها باید در ظرف دو روز یکی دیگر را در محل تحویل دهند و مسافران باید تا نتیجه منفی خود را منزوی کنند.
مقامات فرانسوی در حال اتخاذ تصمیم گیری در ساعات آینده هستند که آیا اقدامات صحی اضافی ضرور است یا خیر. آنچه مقامات و اپیدمیولوژیست ها برای مهار ویروس ضروری می دانند، عده زیاد جامعه، آنرا به عنوان محدودیت آزادی ها تلقی می کنند و آنها اعتراض می کنند: در آخر هفته، تظاهرات گسترده ای در دانمارک برگزار شد. مردم از دستور استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی و برخی مکان های بسته و همچنین از ابتکار کپنهاگ برای واکسینه کردن کودکان از سن 5 سالگی خشمگین هستند.
در بروکسل، میزان اعتراضات مردم از استعمال گاز اشک آور و ماشین های آب پاش در مقابل تظاهرات کننده‌گان ازدیاد یافته و تظاهرکننده‌گان سعی کردند به مقر نهادهای اروپایی نفوذ کنند، اما متوقف شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала