Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بنزما بازی با اینترمیلان را از دست داد + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
با اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی اینترمیلان از سوی کارلو آنچلوتی، مشخص شد که بنزما مصدوم است و این بازی را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد یک شنبه و در جریان دیدار رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد که با پیروزی 2-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید، کریم بنزما در دقیقه 16 مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.
پس از بازی خبرهایی مبنی به غیبت این بازیکن در دیدار برابر اینترمیلان به نشر رسید و برخی رسانه‌های اسپانیایی حتی مدعی بودند که ستاره رئال دربی مادرید را نیز از دست خواهد داد.
مطابق انتظار و با اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی اینترمیلان از سوی کارلو آنچلوتی، مشخص شد که بنزما مصدوم است و این بازی را از دست خواهد داد.
سرمربی رئال مادرید 23 بازیکن را برای این دیدار حیثیتی دعوت کرده و تلاش خواهد کرد تا در نبود فوق ستاره‌اش به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گردد.
رئال مادرید بامداد چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چهارچوب هفتۀ ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف اینترمیلان می‌رود و با توجه به صعود هر دو تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار حیثیتی در پیش دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала