Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرنخ واضح امباپه درباره برنامه‌اش برای پیوستن به رئال مادرید

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد دوران حضور کیلیان امباپه در پاری‌سن‌جرمن به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در نقل و انتقالات تابستانی پاریس پیشنهاد اغواکننده‌ای به امباپه داده تا در فاصله یک فصل مانده به پایان قراردادش، این بازیکن را حفظ کند اما او قبول نکرد.
در مقابل پاری‌سن‌‌جرمن هم پیشنهاد نجومی رئال مادرید را نپذیرفت تا بتواند آخرین فصل حضور امباپه او را راضی به ماندن کند اما شواهد گویای آن است تا به امروز تصمیم ستاره 23 تیم ملی فرانسه تغییر نکرده است.
امباپه در گفت‌وگو با رسانه "آمازون پرایم" در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آینده حرفه‌ای‌اش چه خواهد شد، گفت:
"نمی‌دانم! امروز باید برای این موضوع وقت بگذارم و تصمیم‌گیری آسان نیست. در هر صورت، من برای یک باشگاه بزرگ بازی خواهم کرد."
مهاجم فرانسوی در ادامه گفت:
"در آغاز ناراحت بودم که تابستان اخیر نتوانستم از پاریس، خوب، اما من در دسته سوم بازی نمی‌کنم، من در باشگاهی هستم که می‌خواهد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. من تنها می‌خواستم با رفتن به تیمی دیگر چیزی دیگر را تجربه کنم."
امباپه در پایان در خصوص بازی کردن کنار لیونل مسی و نیمار گفت:
"وقتی در کنار بازیکنانی مانند نیمار و لیونل مسی بازی می‌کنید، این که خودتان را رئیس خطاب کنید رفتاری گستاخانه است. ما واقعا به اینکه رئیس در ترکیب تیم کدام بازیکن است اهمیتی نمی دهیم."
این مهاجم قرارداد خود را با پاری‌سن‌جرمن به پایان خواهد رساند تا بتواند تجربه حضور در رئال مادرید به کارنامه فوتبال حرفه‌ای خود اضافه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала