Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرده‌برداری خبرنگار نزدیک به بارسا از پیشنهاد جدید به دمبله

© AP Photo / Manu Fernandezعثمان دمبله مهاجم بارسلونا
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
جرارد رومرو می‌گوید که بارسلونا این هفته به دمبله پیشنهاد جدید با دستمزد بیشتر ارائه خواهد داد و امیدوار است توافق به دست آید.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا که قراردادش تا پایان فصل با این باشگاه اعتبار دارد، اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد با بلوگرانا را در کرده و رسانه‌های کاتالانی مدعی اند که وی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
ورزش
نا امیدی لاپورتا از تمدید با دمبله
تیم‌های بزرگ لیگ برتر به شمول منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام خواهان جذب این بازیکن اند و تلاش دارند تا مانع تمدید قرارداد این بازیکن با بارسلونا شوند.
بارسا اما هنوز به تمدید با این بازیکن امیدوار است و تلاش دارد با ارائۀ پیشنهاد بهتر رضایت وی را جلب و قراردادش را برای چندین سال تمدید کند.
در همین حال جرارد رومرو که رابطۀ نزدیک با باشگاه بارسلونا دارد، پرده از پیشنهاد جدید بارسا برداشته و مدعی‌ است که این هفته بلوگرانا بار دیگر با مدیر برنامه‎‌های دمبله مذاکره خواهد کرد.
براساس ادعای رومرو، بارسلونا برای آخرین بار با دمبله برای تمدید مذاکره خواهد کرد. این تیم قصد دارد 1 میلیون یورو بیشتر از اخرین پیشنهاد خود و همچنین دستمزد 11 میلیون یورویی( بدون متغییرات 7.5 میلیون یورو ) را به ستاره فرانسوی پیشنهاد دهد.
گفته می‌شود که آخرین پیشنهاد لاپورتا برای دمبله خواهد بود و در صورتی که این بازیکن تمدید نکند، باشگاه وی را در زمستان در فهرست فروش قرار خواهد داد.
دمبله در حالی با بارسا به بن‌بست خورده است که از زمان پیوستن به این باشگاه فُرم ثابت نداشته و برای مدت طولانی از میادین به دور بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала