Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارزشمندترین بازیکنان زیر 23 سال فوتبال؛ وینیسیوس بالاتر از امباپه

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
مرکز بین المللی مطالعات ورزشی فهرست ارزشمندترین بازیکنان زیر 23 فوتبال را اعلام کرد که در آن ارزش وینسیوس با هالند یک‌سان تعیین شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز بین المللی مطالعات ورزشی در گزارش هفتگی خود ارزشمندترین بازیکنان جوان دنیا در هر پست را معرفی کرده است که در میان مهاجمان جوان، وینیسیوس در کنار هالند و فیل فودن با 150 میلیون یورو در بالاترین رده قرار دارند.
همچنان گرینوود، پدری و فلوریان ویرتز با 140 و سانچو با 130 میلیون یورو در رده‌های بعدی رده‌بندی این نهاد معتبر قرار گرفته اند.
فران تورس که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، 120 میلیون یورو می ارزد. قیمت ژائو فلیکس 100 میلیون یورو تعیین شده که نسبت به گذشته کاهش چشم‌گیر داشته است.
قیمت امباپه 80 میلیون یورو تعیین شده که دلیل آن مدت زمان کوتاه از قراردادش با پی‌اس‌جی است و اگر تمدید نکند، وی در پایان فصل رایگان می‌شود.
قیمت دیابی و یرمی پینو نیز هشتاد میلیون یورو است و هر دو بازیکن جز بازیکنان آینده‌دار و مورد توجه تیم‌های مطرح اروپا اند.
در میان هافبک‌های هجومی ارزش براهیم دیاز 50 میلیون یورو تعیین شده است. کاماوینگا که به تازگی به رئال مادرید ملحق شده نیز 60 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.
این ارزش گذاری با توجه به درخشش و مدت زمان قرارداد بازیکنان با تیم‌های شان تعیین شده و کارشناسان زیادی در این مورد نظر داده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала