اولین تست omicron در سنگاپور مؤفقانه صورت گرفت

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудник лаборатории готовит препарат
Сотрудник лаборатории готовит препарат - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
آزمایش تخصصی PCR برای تشخیص سویه omicron ویروس کرونا که در سنگاپور صورت گرفت.
به گزارش اسپوتینک، روزنامه آنلاین Straits Times روز دوشنبه گزارش داد که اولین آزمایش PCR که به طور خاص برای تشخیص عفونت با سویه omicron ویروس کرونا طراحی شده بود توسط شرکت ادویه سازی Bio Acumen Global مستقر در سنگاپور ساخته شده است.
گفته شده است که در صورت اعمال، کومپلکس آزمایشات می‌تواند یکی از سه نتیجه را بدهد: مثبت برای COVID-19 و مثبت برای سویه omicron، مثبت برای COVID-19 و منفی برای سویه omicron، یا منفی برای COVID-19 و منفی برای ""omicron در این گزارش آمده است.
Наложение компьютерной реконструкции на изображение вирусов SARS-CoV-2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
تشدید تکثیر ویروس "اومیکرون" در اروپا
آزمایشات موجود می‌توانند وجود عفونت COVID-19 را تعیین کنند، اما به این سؤال پاسخ نمی‌دهند که مریض به کدام سویه آلوده شده است. این روزنامه یادآور می شود که تعیین فشار یک روز اضافی طول می کشد. به گفته این روزنامه، استفاده از آله تست جدید که در سنگاپور ساخته شده است، با تعیین عاجل عفونت و وجود یا عدم وجود یک سویه میکرون ویروس کرونا در بدن مریض، به صرفه جویی در زمان کمک می کند.
تست جدید به صورت خشک و منجمد فروخته می شود. یک بسته شامل 40 تست جداگانه است و تا یک سال در خانه قابل نگهداری است.
این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک ارسال آزمایشات جدید PCR برای عفونت با سویه omicron را به کشورهای همسایه در منطقه آغاز کند. به گفته توسعه دهندگان این آزمایش، می تواند به طور قابل توجهی مدت تاخیر مسافران را که از سرحدات ولایتی عبور می کنند، کاهش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала