Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصادف خطرناک در فرمول 2؛ راننده با هلیکوپتر منتقل شد + ویدیو/عکس

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
در جریان رقابت‌های فرمول 2 بین پورشایر و فیتیپالدی یک تصادف خطرناکی صورت گرفت که پس از آن راننده برزیلی با هلیکوپتر انتقال یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ پایان بازی‌های فرمول 2 تصاویری را به جا گذاشت که شگفت انگیز بودند. چراغ راهنمایی در مدار جده خاموش شد و چند ثانیه بعد هرج و مرج ایجاد گردید. "تئو پورشایر" از رده سوم شروع کرد اما به دلیل میخکوب شدن شروع نکرد و "انزو فیتیپالدی" که از پشت می‌آمد او را زیر گرفت.
این رقابت که به شکلی عجیبی شروع شد، تصادفی در سوپرکاپ پورشه رخ داد که منجر به تعمیر گردید. موترها در حالی‌که در حال انجام وظایف شان بودند مجبور شدند به پیتلان پشت موتر امنیتی بازگردند، اما در جهت مخالف چیزی غیرقابل شنیدن بود.
مسابقات از سر گرفته شد و زمانی بود که بدترین اتفاق در آن یکشنبه رخ داد که در F2 فراموش نخواهد شد.
فیتیپالدی زمانی توسط پورشایر مورد حمله قرار گرفت که در حال رسیدن به سرعت بالا بود و هوادارانی که در آن زمان شاهد شروع بازی بودند کاملا شوکه شدند.
پورشیر به سرعت دستش را به نشانه این که خوب و هوشیار است بالا برد تا به حاضران اطمینان دهد، اما با این وجود شریک زندگی او بیشتر نگران بود زیرا پس از تحمل آن سقوط به شکل خطرناک و شدید، مجبور شد سریعاً با هلیکوپتر منتقل شود.
رسانه‌ی DAZN بعداً گزارش داد که فیتی پالدی با بریس و آتل روی پای راست خود، اما هوشیار و بدون نیاز به تنفس کمکی تخلیه شده است. FIA نیز طی بیانیه ای وضعیت خوب راننده را تایید کرد.
رانندگان بلافاصله توسط تیم‌های پزشکی تحت مداوا قرار گرفتند. رانندگان هوشیار بودند و دوباره مرخص شدند و هر دو با آمبولانس و هلیکوپتر به بیمارستان نیروهای مسلح ملک فهد در جده منتقل شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала