Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر هنگفت مسی پس از ترک اسپانیا؛ هوتل 26 میلیون پوندی لئو تخریب می‌شود

© AFP 2023 / Franck FifeФильм в честь Лионеля Месси на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Фильм в честь Лионеля Месси на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
ممکن است به دلیل معیاری نبود هوتل مسی، دادگاه شهر بارسلونا رأی به تخریب هوتل 26 میلیون پوندی او بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن که قبل از پیوستن به این باشگاه برای سال‌های طولانی در بارسلونا حضور داشت، چند سال قبل برای کسب درآمد بیشتر سراغ هوتل داری رفت و مانند رونالدو در جاهای دیدنی و مناطق خوش آب و هوای اسپانیا هتل‌های 3 و 4 ستاره خریداری کرد.
ستاره سابق بارسلونا سه هوتل تحت عنوان هوتل‌های زنجیره‌ای MiM Hotels تحت تملک خود دارد که سیتگس و مایورکا دیگر محل‌هایی هستند که مسی هتل‌هایش در آن‌جاها موقعیت دارند.
هوتل سیتگس که دارای 77 اتاق است، در سال 2017 به قیمت 30 میلیون یورو (26.01 میلیون پوند) توسط مسی خریداری شد و این ساختمان نزدیک به ساحل و تفریح‌گاه ساحلی در 40 کیلومتری بارسلونا واقع شده است.
با بیرون شدن مسی از بارسلونا و حضور در پاریس، به نظر می‌رسد که دولت اسپانیا در صدد تخریب این هوتل مجلل است زیرا بالکن‌های هوتل بسیار بزرگ است و الزامات ایمنی را برآورده نمی‌کند.
علاوه بر این، هر گونه تلاش برای کوچکتر کردن بالکن‌ها می تواند منجر به فروریختن هوتل شود و طرح آتش نشانی ساختمان نیز مطابق با استانداردهای محلی نیست.
به همین دلیل دلیل ال‌کنفیدنشیال خبر داده که دولت اسپانیا بزودی مجوز را صادر خواهد کرد که مسی مجبور به تخریب این هوتل 26 میلیون پوندی خواهد شد.
گفته می‌شود که مسی قبلاً از دستور تخریب ساختمان بی‌اطلاع بوده است تا اینکه اخیراً ال‌کنفیدنشیال برای اظهار نظر به او مراجعه کرده و در این مورد آگاه شده است.
در حال حاضر وکلأ مسی در تلاش اند تا مانع صدور مجوز تخریب این هوتل شوند و راه‌های منطقی‌تر به دولت ارائه دهند تا هوتل ترمیم شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала