Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلاتی که ژاوی هنوز نتوانسته در بارسلونا حل کند

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
بارسلونا تا حالا 4 بازی زیر نظر ژاوی انجام داد که در آن نکات مثبت زیادی وجود داشته اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که سرمربی بلوگرانا موفق به حل کردن آن نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که ژاوی هرناندز جانشین کومان در بارسلونا شد و هدایت این تیم را به عهده گرفت، بلوگرانا 4 بازی انجام داده که حاصل آن دو پیروزی، یک تساوی و یک پیروزی بوده است.
ژاوی در بازی‌هایی که هدایت بارسلونا را به عهده داشته است، موفق شده برخی مشکلات تیم را حل کند اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که سرمربی بلوگرانا موفق به حل کردن آن نشده است.
عدم گُلزنی
بزرگ‌ترین مشکل بارسا عدم گُلزنی است و مهاجمان این تیم موفق نشده اند مطابق انتظار ظاهر شوند و دروازه حریفان را باز کنند. این تیم به یک مهاجم گُلزن نیاز دارد که بتواند دروازه حریفان را باز کند و تیم را به پیروزی برساند. مدیران باشگاه معتقد اند که با بازگشت فاتی و دمبله به فُرم درخشان این مشکل حل خواهد شد و در غیر آن در زمستان مهاجم به خدمت خواهند گرفت.
فرم تراشتگن
دروازه بان آلمانی به هر دلیلی یکی از بدترین فصل‌های خود را در بارسلونا سپری می‌کند و فرمش از زمان حضور سرمربی جدید هیچ تغییری نکرده است.
ممفیس دیپای
این مهاجم هالندی که به عنوان یکی از بازیکنان مهم بارسلونا جدید است، ثابت کرده که مانند دوره حضور در منچستریونایتد با تیم ناسازگار است. بارسا اما به بهترین فرُم او نیاز دارند تا تیم را بیشتر به پیش بکشد.
مصدومیت‌ها
تعداد زیاد مصدومیت‌های یکی دیگر از مشکلات باشگاه است که سایر مشکلات از آن منشأ می‌گیرد. ستاره‌های خط حمله همه مصدوم اند و سرجینو دست و گاوی نیز مجبور شده اند خارج از موقعیت بازی کنند. با مصدویمت گاوی مقابل رئال بتیس و غیبت دوام‌دار پدری وضعیت خط میانی بدتر شده و ژاوی انتظار دارد این بازیکنان برگردند و مشکلات کاهش یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала