هراس ناتو و اوکراین از روسیه

© Photo / Press service of the President of Ukraine /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие стран НАТО на параде в честь Дня независимости в Киеве
Военнослужащие стран НАТО на параде в честь Дня независимости в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
عضو شوید
کشورهای ناتو و اوکراین می ترسند که روسیه ارتباط کشورهای بالتیک را از این اتحادیه قطع کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز می نویسد که کشورهای ناتو و اوکراین بعید نمی دانند که روسیه بتواند با کمک مهاجرین در جریان چند ساعت کشورهای بالتیک را از این اتحادیه اروپا قطع کند.
در این مقاله ادعا شده است که روسیه می تواند مهاجرین را از طریق کریدور سووالکیا در سرحد پولند و لیتوانیا بفرستد تا در آنجا بی نظمی را ایجاد کنند. سپس نیروهای روسی می‌توانند به آنجا نفوذ کنند و به بهانه بحران انسانی، گزمه‌های نظامی را سازماندهی کنند. این به روسیه اجازه می دهد تا نیروهای خود را در منطقه کالینینگراد با بلاروس جابجا کند.
ترس ناتو از تمرکز نیروهای روسیه در جوار اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
ترس ناتو از تمرکز نیروهای روسیه در جوار اوکراین
پیش از این، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، در مورد انتشارات رسانه های غربی مبنی بر تمرکز نیروهای روسیه در سرحد با اوکراین به بهانۀ آماده شدن برای تهاجم به خاک یک کشور همسایه اظهار نظر کرده بود.
به گفته او، ایالات متحده در حال انجام یک "عملیات ویژه برای تشدید اوضاع" در اطراف اوکراین است و مسئولیت را به روسیه منتقل می کند.
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت روسیه قصد ندارد به کشوری حمله کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала