Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق ستاره بارسا با قهرمان اروپا؛ جدایی دمبله قطعی است

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
عثمان دمبله قرارداد خودش را با بارسلونا تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل راهی چلسی خواهد شد تا زیر نظر مربی سابق خود کار کند.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا که قراردادش تا پایان فصل با این باشگاه اعتبار دارد، اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد با بلوگرانا را در کرده و رسانه‌های کاتالانی مدعی اند که وی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
بارسا هنوز به تمدید قرارداد با این بازیکن امیدوار است و بزودی آخرین پیشنهاد خود را با دستمزد بهتر ارائه خواهد داد.
در همین حال از انگلیس خبر می‌رسد که این بازیکن قرارداد خودش را تمدید نخواهد کرد زیرا با چلسی به توافق نهایی دست یافته و در پایان فصل راهی این تیم خواهد شد تا زیر نظر مربی سابق خود توماس توخل کار کند.
همچنان El Chiringuito گزارش داده است که چلسی بی سر و صدا روی یک قرارداد مطابق درخواست‌های ستاره فرانسوی کار کرده است و این بازیکن را تابستان آینده برای تقویت خط حمله خود جذب خواهد کرد.
نمایندگان دمبله قرار بود امروز با باشگاه بارسلونا دیدار کنند و بلوگرانا آماده است سالانه 11 میلیون یورو به قهرمان جام جهانی 2018 پیشنهاد دهد. با این حال، دمبله ظاهرا به ژاوی گفته است که می خواهد تابستان آینده باشگاه را ترک کند.
دمبله در حالی با بارسا به بن‌بست خورده است که از زمان پیوستن به این باشگاه فُرم ثابت نداشته و برای مدت طولانی از میادین به دور بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала