Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق مدافع چلسی با رئال؛ پرز با ترفند آلابا مدافع دیگر به خدمت می‌گیرد؟

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
نشریه ایندیپندنت مدعی است که رئال مادرید به توافق نهایی با آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی دست یافته این مدافع در تابستان به جمع کهکشانی‌ها اضافه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در تابستان گذشته داوید آلابا را به صورت آزاد جذب کرد و حال به دنبال تکرار این ترفند در تابستان آینده و برای جذب آنتونیو رودیگر است.
قرارداد مدافع آلمانی تا پایان فصل با چلسی اعتبار دارد و این مدافع چندین بار پیشنهاد تمدید را به دلیل دستمزد ناکافی رد کرده و به نظر می‌رسد که قصد جدایی دارد.
با این حال نشریه ایندیپندنت مدعی شده که این بازیکن با رئال مادرید به توافق نهایی دست یافته و قرار است در تابستان به صورت آزاد راهی این باشگاه شود.
سحر نسی مدیر برنامه‌های رودیگر چند هفته پیش با مدیران لوس بلانکوس ملاقات کرد تا در مورد انتقال رایگان احتمالی این بازیکن صحبت کند، به نظر می‌رسد که به توافق نهایی دست یافته اند.
گفته می‌شود که پیشنهاد رئال به مراتب نسبت به چلسی بهتر بوده و همین موضوع سبب شده تا رودیگر به پیوستن به جمع کهکشانی‌ها رضایت دهد.
این در حالی‌ست که بایرن نیز خواهان جذب این مدافع 28 ساله بود و بارسلونا نیز نیم‌نگاهی به شرایط جذب این مدافع باتجربه داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала