Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیحات امباپه در مورد رابطه‌اش با مسی و نیمار

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه، فوق ستاره پاریسن‌جرمن، در مورد رابطه خود با لیونل مسی و نیمار را صحبت کرد و مدعی شد که در پاریس جنگ قدرت وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان امسال برای پاریسن‌جرمن بسیار خاص بود زیرا این باشگاه موفق شد چندین ستاره درخشان دنیای فوتبال را به صورت رایگان به خدمت بگیرد و ترکیب خود را بیش از گذشته تقویت کند.
این باشگاه سرخیو راموس، دوناروما، جورجینیو و لیونل مسی را به صورت آزاد جذب کرد تا این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.
با پیوستن مسی به این باشگاه، خط حمله پاریسی مخوف‌ترین خط حمله اروپا لقب گرفت و فوتبال دوستان پس از مثلث BBC (کریستیانو رونالدو، گرت بیل و بنزما در رئال) و مثلث MSN ( مسی، سوارز و نیمار در بارسا) شاهد ظهور مثلث MNM ( مسی، نیمار و امباپه) در اروپا بودند.
بسیاری از کارشناسان اما معتقد بودند که این سه بازیکن در پی‌اس‌جی زیاد موفق نخواهند شد و جنگ قدرت و برتری در ترکیب راه خواهد افتاد.
این مثلث که تا حالا مطابق انتظارها ظاهر نشده، مورد انتقاد شدید قرار دارد و رسانه‌ها مدعی اند که رابطه خوبی میان مسی و امباپه وجود ندارد و پس از آمدن لئو، رابطه نیمار نیز با ستاره فرانسوی به هم خورده است.
امباپه اما می‌گوید که رابطه خوبی با هر دو ستاره دارد و در ترکیب جنگ قدرت و برتری وجود ندارد.

امباپه به نقل از اسپوتنیک نیوز گفت: اکنون، من در شرایط خوبی هستم، تیم خوب کار می کند. ما واقعاً به اینکه رئیس کیست اهمیتی نمی‌دهیم. هدف این است که هر سه ما در شرایط مناسب قرار داشته باشیم زیرا ما تغییر دهنده بازی هستیم. اینطوری بهتر است."

امباپه با ثبت 9 گل و 13 پاس گل در این فصل بهترین گلزن پاریسن‌جرمن در تمامی رقابت‌ها بوده است و بیشتر از نیمار و مسی درخشیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала