Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر بارسلونا برای فروش وینگر برازیلی

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
بارسلونا برای فروش کوتینیو با مشکل بزرگی مواجه شده و تا حدود زیادی از فروش این بازیکن ناامید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسا در سال 2018 مبلغ هنگفت 145 میلیون پوند برای خرید فیلیپه کوتینیو از لیورپول هزینه کرد اما این انتقال به کابوسی برای هر دو طرف تبدیل شد.
بارسلونا به دنبال یافتن خریدار برای فیلیپه کوتینیو در نقل و انتقالات جنوری است. ستاره سابق لیورپول بازگشت به انگلیس را در نظر گرفته است، اما دستمزد قابل توجه یافتن مشتری مناسب را دشوار می‌کند.
انتقال قرضی می‌تواند به‌عنوان راهکاری مناسب مدنظر قرار بگیرد اما چنین موضوعی راه‌حل قطعی نیست چون بلوگرانا می‌خواهد با فروش این بازیکن به درآمد مطلوبی برسد و کمی از مشکلان خود را رفع کند.
مصدومیت‌ها و نمایش‌های نه چندان خوب باعث شد که او دوران بعدی را در نوکمپ سپری کند و با توجه به شرایط مالی سختی که شیوع ویروس کرونا برای این تیم به همراه آورد، مدیران بارسا به صورت جدی قصد دارند که از دشواری پرداخت دستمزد 200 هزار پوند در هفته به او فرار کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала