دیدار حنفی با نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان

© Inamullah Samanganiدیدار حنفی با نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان
دیدار حنفی با نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
معاون دوم وزیر گروه طالبان امروز با نماینده ویژه سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار و درباره جلوگیری از فرار مغزها در حالی گفت و گو کرده اند، که گروه طالبان تنخواه استادان دانشگاه را پنجاه درصد کم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی معاون سخنگوی گروه طالبان در یکسری تویتی درباره دیدار معاون دوم نخست وزیر این گروه با نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان نوشت: مولوی عبدالسلام حنفی معاون ریاست الوزراء با خانم دیبورا لاینس نماینده خاص سازمان ملل متحد در افغانستان، در ارگ دیدار نمود. نماینده خاص ملل متحد درباره سفر اخیرش به ایالات متحدۀ امریکا و دیدارهایش با مسئولان بانک جهانی معلومات ارائه نمود.
دستگیری یک شبکه عرضه کننده مواد مخدر با میلیون ها افغانی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2021
کاهش تنخواه کارمندان بلند رتبه و استادان دانشگاه ها
او افزوده است، که دیبورا لاینس ضمن تاکید بر ضرورت تامین امنیت نهادهای کمک رسان، گفت: ما معاش های آموزگاران و پرسونل بهداشتی را می پردازیم و تلاش داریم تا مواد خوراکه را از داخل افغانستان خریداری و برای مردم توزیع نماییم.
در ادامه او نوشته است، که حنفی گفت: امارت اسلامی به تامین امنیت نهادهای کمک کننده متعهد است.
در پایان او نوشته است، که امنیت سراسری در داخل افغانستان تامین شده، همه در برابر قانون یکسان بوده و آموزش برای همه، پالیسی ما می‌باشد. ما از جامعه بین المللی می خواهیم تا در زمینه تکمیل نمودن پروژه های نیمه تمام، ا.ا. را یاری رساند تا برعلاوۀ کاریابی، از فرار استعدادهای جوان جلوگیری صورت گیرد.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان در حالی از دادن تنخواه آموزگاران و فرار مغزها سخن می زنند، که آموزگاران چهار ماه شده که تنخواه دریافت نکرده و تنخواه استادان دانشگاه ها را هم پنجاه درصد کم کرده است و استادان ورزیده دانشگاه در حال ترک وطن هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала