Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید – اینتر؛ نبرد برنابئو برای صدرنشینی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید امشب در دریدار حساس میزبان اینتر در سانتیاگو برنابئو است.
به گزارش اسپوتنیک، در گروه D رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار رئال مادرید 12 و اینتر 10 امتیازی برای ایستادن در صدر جدول این گروه بسیار تماشایی خواهد بود.
نمایندگان اسپانیا و ایتالیا رودرروی یکدیگر می ایستند و تنها برتری اینتر را صدرنشین می‌کند و تساوی هم رئال مادرید را صدرنشین نگه خواهد داشت. بازی رفت را شاگردان کارلو آنچلوتی در ایتالیا از شاگردان سیمونه اینزاگی برده‌اند.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌های مادرید غایب بزرگ این دیدار است. مصدومیت بنزما در جریان بازی شنبه شب رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد در هفته شانزدهم لالیگا سبب شد که سرمربی تیم کارلو آنچلوتی روی نام مهاجم فرانسوی‌اش خط بکشد و به جای او روی لوکا یوویچ برای مصاف امشب با اینتر حساب کند.
قضاوت این بازی برعهده "فلیکس بریخ" آلمانی است. تیم آنچلوتی این روزها حسابی روی فرم قرار دارد، لوس بلانکوس این هفته با دو گل از سد سوسیه داد بالای جدولی عبور کرد و در صدر جدول 39 امتیازی شد تا اختلافش با سویای رده دومی به هفت امتیاز برسد.
تیم کارلتو در لیگ قهرمانان هم با اینکه آن اوایل روند نامطمئنی داشت، توانست شاختار و شریف را ببرد تا به اوضاع خود سر و سامان دهد و با 12 امتیاز به صدر جدول گروه برود.
حریف امشب آن‌ها، تیم منسجم سیمونه اینزاگی است. افعی‌ها همچون فصل پیش، در سری آ درخشان ظاهر شده‌اند و با 37 امتیاز پشت سر همشهری خود یعنی میلان 38 امتیازی قرار گرفته است.
در دیگر دیدار این گروه شریف به مصاف شاختار می‌رود. شریف پس از دو برد مهم مقابل رئال و شاختار 6 امتیازی شد ولی در ادامه افت کرد و نتوانست امتیازاتش را بالا ببرد تا اینکه بازی این هفته‌اش مقابل نماینده اوکراین تشریفاتی باشد و نماینده مولداوی هم راهی لیگ اروپا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала