Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار سرمربی بایرن به بارسا: با تمام توان به میدان می‌آییم

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ Germany Soccer Champions League Leipzig
یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ  Germany Soccer Champions League Leipzig - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ گفت که بهترین ترکیب را برای مصاف با بارسا به زمین خواهد فرستاد و برای پیروزی به میدان خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد پنجشنبه در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز آرنا، مهمان بایرن مونیخ است و برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌های نیاز به پیروزی در این دیدار دشواری دارد.
بسیاری از کارشناسان معتقد اند که بایرن مونیخ با توجه به قطعی شدن صعود و صدرنشینی‌اش، در این دیدار با تیم دوم خودش به میدان رفت و به اکثر ستاره‌های شان در این دیدار استراحت خواهند داد.
یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری قبل از مصاف با بارسلونا، گفت که بهترین ترکیب را برای مصاف با بارسا به زمین خواهد فرستاد و برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

او گفت:" بارسلونا بازیکنان درجه یک و سطح بالای جهانی در اختیار دارد و تحت فشار برای پیروزی در بازی فردا هستند. آنها باید ببرند و می دانم که هر کاری برای کسب پیروزی خواهند کرد. برای ما هم سه امتیاز مهم است، نه اینکه هدف مان بیرون کردن بارسا از جام باشد. ما بایرنیم و برای پیروزی وارد زمین می شویم ولی من همچنان بارسا را یکی از نامزدهای قهرمانی جام می بینم."

او در مورد استراحت بازیکنان گفت:" گنابری و گورتزکا فردا مقابل بارسلونا غایب خواهند بود و هیچکدام به این بازی نخواهند رسید. کیمیش و چوبو موتینگ هم این دیدار را از دست داده اند."

ناگلزمان در مورد تفاوت بارسا کومان و ژاوی نیز صحبت کرد و گفت:" ژاوی مدت زیادی نیست که با بارسلونا است اما می‌توان در این تیم تغییرات کوچکی مانند پرس بالا و بهبود عملکرد دفاعی تیم را دید."

سرمربی بایرن در آخر در مورد استفاده از سیستم چرخشی صحبت کرد و گفت:" با تمام قدرت به مصاف بارسا خواهیم رفت و بهترین ترکیب از بازیکنان در دسترس را به زمین می فرستم. از این حیث خیال بنفیکا راحت باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала