Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا پس از شکست برابر اورتون: اوضاع می‌توانست متفاوت پیش برود ولی ما نتوانستیم

© REUTERS / PAUL ELLISآرتتا
آرتتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل آبی‌پوشان مرسی‌ساید راضی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، اورتون موفق شد در دیداری جذاب تماشایی در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از آرسنال عقب بود، درنهایت به پیروزی 2-1 برسد
آرسنال طی سه بازی اخیر دو شکست تلخ مقابل لیورپول و منچستر یونایتد متحمل شده بود و چاره ای جز کسب پیروزی مقابل اورتون در هفته پانزدهم نداشت.
شاگردان آرتتا برای جا نماندن از کورس بالای جدول هم به هر سه امتیاز بازی خانگی امشب نیاز داشتند و حریف، تیمی بود که در یکی از بدترین فصل های خود طی یک دهه اخیر قرار داشت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت:
"خیلی بی‌ثبات بودیم. هر موقع که می‌توانستیم به منطقه یک‌سوم اورتون برسیم، نتوانستیم به دفاع حریف نفوذ کنیم یا دورازه آنها را تهدید کنیم. عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نبود."
سرمربی توپچی‌های لندن در پایان اظهار داشت:
"تیم به تلاش خود ادامه داد و ما به پرس از بالا ادامه دادیم. شکست خوردن در چند نبرد تن به تن مهم، باعث شد تحت فشار قرار بگیریم. پیروزی در لیگ برتر خیلی دشوار است و بابت ثبت این نتیجه خیلی ناراحت هستیم."
اورتون با این پیروزی 18 امتیازی شده و تا رتبه دوازدهم صعود کرد. آرسنال هم با قبول سومین شکست خود در چهارمین مسابقه اخیر با 23 امتیاز در مکان هفتم ایستاده و فرصت صعود دو پله ای در جدول را از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала