Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صد روز کافی بود تا راموس و واران فراموش شوند

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
زوج ادر میلیتائو و داوید آلابا، به 100 روز نیاز داشتند تا واران و راموس را از یاد و خاطر رئالی‌ها پاک کنند و به جای آن‌ها دلبری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان امسال سرخیو راموس و رافائل واران به صورت همزمان رئال مادرید را ترک کردند و جای خود را به زوج جدیدی دادند. راموس و واران دو مدافعی بودند برای یک دهه اطمینان بخش خط دفاعی رئال بودند و کنار هم برای رئال افتخارات زیادی کسب کردند. راموس پس از اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و پیشنهاد تمدید را رد کرد و واران نیز به فاصله یک سال تا اتمام قراردادش، برای تجربه چالشی جدید، راهی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد شد.
پس از جدایی این دو بازیکن، رئال داوید آلابا را به صورت آزاد از بایرن به خدمت گرفت و این بازیکن اتریشی جانشین راموس شد. ادر میلیتائو برازیلی که از قبل در رئال مادرید بود، جانشین واران شد و زوجی جدید در خط دفاعی کهکشانی‌ها شکل گرفت.
هواداران رئال مادرید در آغاز به این بازیکنان به دیدۀ شک و تردید نگاه می‌کردند اما هر دو بازیکن نشان دادند که کمتر از راموس و واران نیستند و حتی در برخی موارد بهتر از آن‌ها هستند.
رئال مادرید فصل را در 14 آگست آغاز کرد و این دو بازیکن برای نخستین بار در 28 آگوست کنار هم بازی کردند و زوج جدید کهکشانی‌ها شکل گرفت.
اکنون 100 روز از آن بازی رئال مقابل رئال بتیس می‌گذرد و لوس بلانکوس با ساختار دفاعی منظم و باورنکردنی در صدر لالیگا قرار دارد.
در 16 مسابقه‌ای که میلیتائو و آلابا به عنوان زوج دفاعی انجام داده اند، رئال مادرید 13 پیروزی، دو تساوی و یک شکست به ثبت رسانده است.
در نیمی از این بازی‌ها، غول‌ اسپانیایی کلین شیت به ثبت رسانده‌ و همچنین مجموعاً 9 گل دریافت کرده‌ که فوق‌العاده چشمگیر است.
سطح عملکرد هر دو مدافع به طور تحسین برانگیزی بالا بوده است و مربی ایتالیایی از آنها حداکثر امتیاز را گرفته است.
درخشش این دو بازیکن در خط دفاع رئال مادرید سبب شده تا هواداران از بازیکنی چون راموس یاد نکنند و او و هم‌بازی‌اش رافائل واران به بسیار سادگی و پس از 100 به فراموشی و تاریخ بسپارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала