Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ اتلتیکومادرید – پورتو؛ جنگ صعود در دراگائو

© REUTERS / Miguel A. Lopes / PoolAtletico Madrid, Leipzig, UEFA Şampiyonlar Ligi تیم فوتبال اتلتیکومادرید
Atletico Madrid, Leipzig, UEFA Şampiyonlar Ligi    تیم فوتبال اتلتیکومادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
اتلتیکومادرید و پورتو امشب در ورزشگاه خانگی دراگائوی تیم پرتگالی به مصاف هم می‌روند.
به گزارش اسپوتنیک، پورتو و اتلتیکو مادرید که هر دو همچنان برای کسب مقام دوم گروه B لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کنند، سه شنبه شب برای نبرد در ورزشگاه دودراگائو آماده می‌شوند.
میزبان بازی امشب در حال حاضر رده دوم گروه را در اختیار دارد، اما اتلتیکو - و آث میلان - تنها یک امتیاز با تیم سرخیو کونسیسائو فاصله دارند.
تقابل امشب یک جنگ تمام عیار است. تیم سیمئونه چهار امتیاز اندوخته دارد برای رفتن به مرحله بعد، باید حتماً حریفش را شکست دهد.
البته تیم کونسیسائو که مهدی طارمی را در اختیار دارد تلاش می‌کند با شکست تیم روخی بلانکوس راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود. حمایت هواداران و روی فرم بودن مهاجم ایرانی کمک زیادی به تیم آبی پوش پرتگالی خواهد کرد.
پورتو با برتری روحیه بخش و سه گله برابر پورتیموننزه در لیگ داخلی، به مصاف حریف می‌آید و تیم الچولو با روحیه‌ای نسبتاً ضعیف ناشی از شکست برابر مایورکا در لالیگا، رو در روی رقیب قرار می‌گیرد.
پورتو از طرفی امیدوار خواهد بود تا لیورپول در سن سیروس بتواند از پیشرفت روسونری جلوگیری کند و سرنوشت آنها در دستان آنهاست و البته سه امتیاز بازی امشب مقابل اتلتیکو برای آنها برای پنجمین صعود به دور حذفی طی شش فصل اخیر را تضمین خواهد کرد.
در میان انبوهی از عملکردهای درخشان لیگ، پورتو درحالی به نبرد حیاتی روز سه‌شنبه رسیده که هشتمین پیروزی در لیگ برتر را به لطف گل‌های لوئیس دیاز، ویتینیا و اوتاویو، مقابل پورتیموننسه جشن گرفت.
به‌طور باورنکردنی در رده دوم با وجود به ثمر رساندن سه گل ناچیز در لیگ قهرمانان اروپا در فصل تاکنون - که دو گل آن در ورزشگاه دو دراگائو به ثمر رسیده است - مهاجمان پورتو نمی‌توانند روی کاغذ از حریف امشب برتری نداشته باشند و اتلتیکو نیز برای جایگاه واقعی خود رقابت می‌کند.
شاگردان دیگو سیمئونه در هفته گذشته در زمین خود با نتیجه یک بر صفر مقابل آث میلان شکست خوردند - در حالی که جونیور مسیاس تک گل بازی را در دقیقه 87 به ثمر رساند - در نتیجه روسونری همتایان خود را به انتهای جدول رده بندی فرستاد.
پیروزی در پرتغال، همراه با ناکامی میلان در شکست دادن لیورپول، باعث می‌شود اتلتیکو به مقام دوم برسد، اما با تنها 4 گل زده و 7 گل خورده در گروه B تا کنون، شاگردان سیمئونه از زمانی که در صدر جدول فصل گذشته لالیگا قرار گرفته اند، بسیار افت کرده اند.
این دیدار امشب ساعت 12:30 به وقت افغانستان برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала