Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ از دید آلگری

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس از 5 تیم به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نام‌برد که در این میان نام باشگاه یوونتوس دیده نمی‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، فتح لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی یوونتوس در دو دهه اخیر بوده که البته هرگز به آن دست نیافته است.
آن‌ها طی چند سال گذشته دو بار راهی فینال این رقابت‌ها شدند اما در مسابقه نهایی جام را به دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید واگذار کردند.
بیانکونری امیدوار بود با جذب رونالدو به این هدف دست یابد اما حضور ستاره پرتگالی نیز کارا نبود و این تیم در مراحل ابتدائی از این رقابت‌ها کنار رفت.
با رفتن رونالدو به منچستریونایتد، یووه بیشتر از گذشته ضعیف شده و حتی سرمربی این تیم، بانوی پیر را مدعی کسب عنوان قهرمانی نمی‌داند و شانس تیم‌های ئال مادرید، لیورپول، بایرن، منچسترسیتی و پی‌اس‌جی بیشتر از تیم خودش می‌داند.

آلگری در گفت‌وگویی در مورد این که چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، گفت:" رئال مادرید، لیورپول، بایرن، منچسترسیتی و پی اس جی بالاتر از بقیه هستند. ما باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. در چمپیونزلیگ همه چیز از مارچ به بعد تبدیل می‌شود و امیدوارم در آن زمان ما نیز شرایط خوبی داشته باشیم."

آلگری در حالی تیم خود را مدعی عنوان قهرمانی نمی‌داند که در دور گروهی درخشش خوبی داشته و توانسته از 5 بازی، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کند و این شانس را دارد تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی این رقابت‌ها گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала