Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه تغییر مسیر داد؟ "لئو مسی بهترین بازیکن جهان است"

© REUTERS / Benoit TessierЛионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
امباپه رونالدو را فراموش کرد و این‌بار لیونل مسی را "بهترین بازیکن جهان" خطاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ همه می‌دانند که کریستیانو رونالدو در طول زندگی کیلیان امباپه برای ستاره فرانسوی یک الگو بوده است، اما به نظر می‌رسد لئو مسی در حال تغییر نظرش است. زمانی که این بازیکن آرجانتینی برای اولین بار از بارسلونا جهت بازی برای پی‌اس‌جی رفت، امباپه کمی جدی‌تر از حد معمول به نظر می‌رسید. مسلماً این موضوع ارتباط زیادی با تمایل او به بازی برای رئال مادرید در تابستان گذشته داشت، اما او همچنین یکی از طرفداران وفادار کریستیانو رونالدو باقی ماند. هیئت مدیره PSG امیدوار بود که چند ماه با مسی بتواند او را متقاعد کند که احتمالاً بماند و حتی برای دوری از رئال مادرید قرارداد جدیدی امضا کند.
با این حال امباپه لئو مسی را دست اول دیده و بعد از بازی روز سه شنبه مقابل کلوب بروژ قانع شده است. امباپه در دیداری که دو گل زد و مسی نیز دو گل دیگر به ثمر رساند، پس از بازی با مطبوعات صحبت کرد و به لئو برای موفقیت‌هایش تبریک گفت. اما او همچنین جمله‌ای را گفت که احتمالا ثابت کرد که فکر می‌کند لئو بهتر از رونالدو است. کیلیان پس از بازی به خبرنگاران گفت: "بازی کردن با لیونل مسی آسان است. او بهترین بازیکن جهان است. او چند روز پیش توپ طلا را برد. او امروز دو گل به ثمر رساند، خوشحال است. امیدوارم در آینده به ما کمک کند."
آیا کیلیان امباپه واقعاً وفاداری خود را تغییر داده است؟
بعید است کیلیان امباپه دیگر طرفدار کریستیانو رونالدو نباشد، او حتی ممکن است همچنان فکر کند که ستاره منچستریونایتد بازیکن مورد علاقه اوست. اما لئو مسی توانست برای خود فضایی در قلب کیلیان امباپه ایجاد کند. جایی که مردم در ابتدا او را سرد و دور احساس می‌کردند، اکنون بازیکنی را احساس می‌کنند که عاشق حضور مسی در کنار اوست. اگر مسی به نحوی موفق شود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را با پاری‌سن‌ژرمن برنده شود و با امباپه در کنارش قهرمان شود، ممکن است این نظر حتی بیشتر تغییر کند. اگر این اتفاق بیفتد، هر چیزی در مورد آینده امباپه در باشگاه فرانسوی ممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала