Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جاشوا: "بهترین کارنامه در سنگین وزن را دارم"

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
آنتونی جاشوا فوق ستاره مشت زنی در بخش سنگین وزن به تمجید از خود پرداخته و می‌گوید که بهترین کارنامه بوکس را دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی جاشوا که عناوین سنگین وزنIBF-WBA-WBO را با شکست مقابل اولکساندر اوسیک در سپتامبر از دست داد، دیگر قهرمان جهان نیست.
او در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه RMC Sport توضیح داد که او بهترین جایگاه را در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده است.
اگر دوباره مسابقه این ورزشکار در مقابل الکساندر اوسیک برگزار شود و او ضمن گرفتن انتقام، مطمئن است که می‌تواند قهرمانی خود را دوباره به دست آورد.

سوپراستار بریتانیایی گفت: "من کمربندهایم را می‌خواهم. می‌خواهم سه بار قهرمان جهان شوم. و زیبایی آن این است که در قلبم، در روحم، در ذهنم می‌دانم که می‌توانم این کار را انجام دهم."

بوکسور بریتانیایی در مورد مقایسه با رقبای خود، اوسیک، تایسون فیوری و وایلدر و 5 بهترین چهره بوکس فعلی گفت: "5 تای برتر؟ من، من، من، من و من! من با بهترین‌ها روبرو شده‌ام. دو بار قهرمان سنگین وزن جهان هستم. از عناوین خود بیشتر از دیگران دفاع کردم. بهترین کارنامه را در این رده دارم. زمانی که تایسون فیوری و دیونتای وایلدر بودند همیشه در آماتورها بودم. من در آن بخش شروع کردم. من چهار سال بعد آمدم و هنوز هم مبارزان بهتری را نسبت به آنها شکست دادم. من بیشترین هوادار را دارم، من مقاوم‌ترین هستم. کمربندها را پس گرفتم. به همین دلیل خودم را در پنج موقعیت اول قرار دادم. در همه این زمینه‌ها با من کسی برابری نمی‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала