Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سران سیتی جانشین گواردیولا را انتخاب کردند

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
در حالی که اریک تن هاگ به منچستریونایتد لینک شده است، تلگراف مدعی است که سران سیتی وی را به عنوان جانشین پپ گواردیولا انتخاب کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی کنونی منچسترسیتی، تا ماه جون سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد و گفته است که پس از اتمام قراردادش تمدید نخواهد کرد و می‌خواهد در عرصه بازی‌های ملی به کارش ادامه دهد.
سران منچسترسیتی با توجه به همین موضوع به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب و هم سبک پپ اند تا در ادامه برنامه‌های وی را پیش ببرد و باشگاه را در مسیر درست هدایت کند.
حالا به نظر می‌رسد که دو سال مانده به پایان قرارداد پپ، جانشین او پیدا شده و سران باشگاه سیتی، در نظر دارند تا اریک تن هاگ سرمربی فعلی آژاکس را جانشین گواردیولا سازند.
این موضوع را تلگراف در گزارشی مطرح کرده و مدعی است که تا زمانی که پپ با سیتی قرارداد دارد، تن هاگ در آژاکس خواهد ماند و پس از آن به انگلیس خواهد آمد تا هدایت سیتیزن‌ها را به عهده بگیرد.
عملکرد فوق‌العاده تن هاگ مورد توجه سران سیتی قرار گرفته است و پیروزی‌ها و موفقیت‌های تیم این سرمربی در این فصل از لیگ قهرمانان توجه‌ها را به خود جلب کرده است .
این سرمربی هلندی همچنین مورد علاقه منچستریونایتد، پاریسن‌جرمن و نیوکاسل نیز است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала