Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "هدف ما قهرمانی در اروپاست نه صعود به دور بعدی مسابقات"

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید باورمند است که تیم‌اش کیفیت و تجربه مورد نیز برای بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان را داراست.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از برد درخشان رئال مادرید که سبب صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه D به دور حذفی گردید، کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم می‌گوید که تیم‌اش تجربه و کیفیت مورد نظر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد.
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
ورزش
رئال 2 اینتر 0؛ صعود کهکشانی‌ها با به توپ بستن نراتزوری + عکس

آنچلوتی پس از بازی در نشست خبری حضور یافت و با تمجید از ستاره‌های تیم‌اش اظهار داشت: "حس می‌کنم که بنزما برای بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید به موقع ریکاوری خواهد کرد. به کاسمیرو ضربه وارد شد اما فعلا وضعیت خوبی دارد. لوکا یوویچ خیلی خوب بازی کرد و نه تنها در خط حمله بل در توپ گیری هم تیم را کمک کرد. مشخصا مودریچ به استراحت نیاز دارد. او چند روز فرصت دارد تا برای دربی خود را آماد سازد، او بازیکن ویژه ماست. رودریگو و آسنسیو خیلی خوب بودند."

کارلتو در ادامه همچنان افزود: "در این بازی‌ها، عرض داشتن بازی مهم است و به همین دلیل رودریگو را انتخاب کردم؛ آسنسیو بازیکنی مرکزگرا است. استفاده از این دو ستاره به استراتژی تیم بستگی دارد و آسنسیو یک گل فوق العاده عالی زد."

سرمربی کهکشانی‌ها همچنان در ادامه صحبت‌هایش تصریح نمود: "جنبه تدافعی بازی تیم را دوست داشتم. مهارت‌های فردی ادر میلیتائو هم قابل ستایش است. فعلا متعهد استیم که در اول کار آنرا نداشتیم و به همین خاطر در شروع فصل گل‌های زیادی خوردیم. این‌که برای بارسلونا چه اتفاقی افتاده و آیا آنها به دور بعد می‌روند یا نه برایم اهمیتی ندارد. ولی بازی بارسا برابر بایرن را می‌بینم زیرا عاشق فوتبال هستم."

کارلتو در صحبت‌هایش بر قهرمانی تأکید کرد و گفت: "هدف ما قهرمانی در اروپاست، نه رفتن به دور بعدی مسابقات. فضای رختکن تیم بسیار خوب است. ما کیفیت لازم برای رقابت جهت فتح لالیگا را داریم و همچنان برای فتح لیگ قهرمانان کیفیت، تعهد و تجربه مورد نیاز را داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала