بایدن: امریکا از زور در برابر روسیه کار نخواهد گرفت

© REUTERS / Jonathan ErnstПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا گفت، که امریکا به طور یکجانبه در برابر روسیه از زور کار نخواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور امریکا گفت، که ایالات متحده به طور یکجانبه در برابر فدراسیون روسیه در رابطه با وضعیت اوکراین از زور کار نخواهد گرفت.
بایدن به خبرنگاران گفت: "این ایده که ایالات متحده به طور یکجانبه علیه روسیه در صورت حمله به اوکراین از زور استفاده خواهد کرد، اکنون در دستور کار نیست".
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است، که کسی را تهدید نمی کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی این منطقه است.
وزارت خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود، که اظهارات غرب در مورد "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است.
Президент США Джо Байден выступает на сессии Генеральной Ассамблеи ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
شک و تردید بایدن از برتری نظامی روسیه و چین نسبت به آمریکا
در عین حال، کیف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت، که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می کند.
به گفته وی، این هیچ کسی را تهدید نمی کند و نباید کسی را نگران کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала