Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران ال‌چولو در آستانه دربی؛ سوارز هم به جدال مادرید نمیرسد

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با مصدومان زیاد باید مقابل رقیب همشهری قرار گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در چهارچوب هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در ورزش‌گاه سانتیاگو برنابئو شهرآورد مادرید را برگزار خواهند کرد.
در همین حال دیگو سیمئونه برای این مسابقه مهم دردسرهای عظیمی دارد و چندین بازیکن اصلی و ترکیب نخست خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای اتلتی مهم‌ترین غایب این تیم است و به دلیل مصدومیت عضلانی 10 روز از میادین دور خواهد بود. بنابرین وی دیدار مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد.
سوارز که امید اول و اصلی گل‌زنی سرخ و سفیدهای مادرید است، بارها در ترکیب دیگر رقیب رئال، یعنی بارسلونا موفق به درخشش شده و توانسته زخم‌های بزرگی به رئال مادرید بزند؛ اما این بار شانس با بازیکن جنگنده یار نیست و به تقابل مهم با لوس بلانکوس نخواهد رسید.
این در حالی‌ست که کریم بن‌زما مهاجم نوک فرانسوی رئال مادرید نیز که در دیدار هفته شانزدهم مقابل رئال سوسیه‌داد مصدوم شده است و بازی مقابل اینتر را نیز به همین دلیل از دست داد، احتمالا به این مسابقه نخواهد رسید.
سیمه ورسالیکو مدافع راست کروات روخی بلانکوس تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و 6 هفته از میادین دور خواهد بود و قادر به همراهی شاگردان سیمئونه در مقابل لوس بلانکوس نیست.
دیگر بازیکنان غایب اتلیتکو، زوج خط دفاعی این تیم است خوزه ماریا خیمنز اروگوئه‌ای و استفان ساویچ صرب نیز به جدال با رئال نمی‌رسند تا کار این تیم مقابل رئال دشوار و دشوار تر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала