Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به جهنم آرنا خوش آمدی؛ انتقام گیری یا آبرو ریزی؟

© AP Photo / Manu Fernandez / PoolФутболисты "Баварии" празднуют второй гол забитый в ворота "Барселоны" во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон
Футболисты Баварии празднуют второй гол забитый в ворота Барселоны во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
بارسا امشب در یکی‌ار حساس ترین بازی های فصلش در دیداری که حکم مرک‌ و زندگی را برایش دارد به مصاف بایرن خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، بارسا در صورتی امشب از قهرمانان حذف میشود که مقابل میزبان قدرتمندش مساوی و یا شکست بخورد و‌ در طرف دیگر، بنفیکا‌ نیز در این حالت به صورت قطعی دیناموکیف را شکست بدهد.
در‌صورت ‌شکست و یا حتی تساوی بنفیکا نیز، بارسا با کسب هر نتیجه ای بعنوان تیم دوم صعودش را به مرحله بعدی رقابت ها قطعی خواهد کرد.
در حالت دیگر و در صورتی که بنفیکا از حریفش پیش باشد، بارسا فقط باید به فکر شکست بایرن مونیخ باشد، ورنه باید در شبی تلخ و تاریخی از لیگ قهرمانان وداع کند.
بارسا در حالی امشب در هوای سرد و برفی مونیخ مهمان بایرن خواهد بود که این تیم پس از شکست مقابل بتیس در لیگ به این بازی رسیده و تیم از لحاظ روحی تحت فشار رسانه ها و هوادارانش است.
طبق آمار، بارسلونا تا به حال در آلیانز آرنا موفق به شکست دادن بایرن مونیخ نشده است و این یک طلسم برای بلوگرانا محسوب می شود.
علاوه بر این، خط حمله بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل کم فروغ بوده و در پنج بازی فقط دو گل زده است. تمام این حقایق حاکی از این هستند که بارسلونا برای شکست دادن بایرن مونیخ، باید چیزهای زیادی را تغییر و طلسم های زیادی را بشکند.
بازی قبلی این دو تیم در دیدار رفت مسابقات همین فصل در نیوکمپ، با برتری سه بر صفر شاگردان ناگلزمان همراه بود. از طرفی، وضعیت حضور بارسلونا در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی نیست و بنفیکا آماده گرفتن جای آن‌ ها خواهد بود.
نکته جذاب این روزهای بایرن مونیخ، کسب پیروزی مهم در رقابت‌ های بوندسلیگا برابر دورتموند بود؛ درکلاسیکر با برتری سه بر دو بایرن مونیخ در خانه دورتموند همراه بود و حالا ناگلزمان با آسایش می‌ تواند از بارسلونا پذیرایی کند.
بایرن مونیخ در شش بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است. بارسلونا در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان موفق به ثبت کلین شیت شده است.
باواریایی ها در شش بازی از هفت تقابل اخیر خود با بارسلونا پیروز شده اند. مونیخی ها در نُه بازی از دَه دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا، در هر بازی حداقل دو گل زده است.
بارسلونا تا به حال در آلیانز آرنا موفق به کسب پیروزی مقابل بایرن مونیخ نشده است. بایرن مونیخ در سه تقابل اخیرش با بارسلونا، در هر بازی حداقل سه گل زده است.
برای بایرن مونیخ در دیدار امشب برابر آبی اناری ها مارسل سابیتزر، بونا سار، لئون گورتسکا، سرژ گنبری و یوسیپ استانیشیچ به علت مصدومیت و اریک ماکسیم چوپوموتینگ، یوسوا کیمیش و میشائیل کویسانس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا غایب خواهند بود.
لوکاس هرناندز نیز در این مسابقه در ترکیب اصلی نخواهد بود و بایرن مونیخ احتمالاً از زوج زوله و اوپامکانو استفاده خواهد کرد.
در سمت مقابل نیز مارتین بریتویت، آنسو فاتی، پدری لوپز گونزالس، سرخیو آگوئرو و سرجی روبرتو به دلیل مصدومیت در دیدار امشب برابر باواریایی ها حضور نخواهند داشت؛ همچنین دنی آلوز به علت نداشتن مجوز بازی، غایب جدال امشب خواهد بود و حضور جوردی آلبا هم به خاطر آسیب دیدگی جزئی، احتمالاً منتفی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала