Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جریمه میلیونی در انتظار ستاره دورتموند + عکس/ویدیو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران بروسیا دورتموند Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
هواداران بروسیا دورتموند  Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
به دنبال درگیری جود بلینگام ستاره جوان بورسیا دورتموند با داور مشهور آلمانی "فلیکس زوایر"؛ دورتموند شاید جریمه سنگینی را پرداخت کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ درگیری جود بلینگام با داور آلمانی در جریان دیدار دورتموند با بایرن مونیخ هنوز پایان نیافته و این‌بار این دوسیه با جریمه 40 هزار یورویی روبرو است.
این بازیکن که به عملکرد داوری به شدت اعتراض کرد و مدعی شد که نباید داوری با سابقه تبانی این دیدار را ویصل می‌زد.

هانس یواخیم واتسکه مدیر دورتموند در این باره به آمازون پرایم گفت: "اگر آقای زوایر نامه‌ای برای من و میشاییل زورک بفرستد و چنین مکالمه‌ای را شبیه‌سازی کند، ما از بحث درباره آن استقبال می‌کنیم. اما اگر یک ساعت بعد چنین چیزی را در رسانه‌ها بخوانم پس مشخصا خواهم گفت که هیچ مکالمه محرمانه‌ای با کسانی ندارم که یک ساعت بعد همه چیز را علنی می‌کند. این کار درستی نیست."

داور آلمانی پیش از این در رسانه بیلد گفته بود که بلینگام در برابر او بی‌احترامی کرده اما می‌خواهد که شرایط را با مکالمه‌ای دوستانه و شخصی بهبود ببخشد. او پیشنهاد مکالمه‌ای شخصی را به بلینگام داده بود.

پس از بازی بلینگام در انتقاد به پنالتی اعلام شده به ضرر تیم‌اش گفته بود: "شما قضاوت بزرگترین بازی آلمان را به داوری می‌دهید که پیش از این سابقه تبانی داشته است. چه انتظاری دارید؟"

اما در ادامه زوایر خطاب به بلینگام گفت: "این اظهارات در واقع این احساس غلط را معرفی می‌کند که من با اطلاعات و باور درستی بازی را قضاوت نکردم. این بی‌احترامی است. حتی اگر با شما باشد و از نظر احساسی تحریک شده باشید هم چنین اظهاراتی فاصله بسیاری از انتقادات حرفه‌ای دارد."

در همین حال کمیته انضباطی اظهارات بلینگام را به رفتار غیر ورزشی تعبیر کرده و او را 40 هزار یورو جریمه کرده است. هرچند محرومیتی برای این بازیکن در نظر گرفته نشد اما گفته می‌شود او و باشگاه مشترکاً این جریمه را پرداخت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала