Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف تلخ روسونری از مسابقات اروپایی در شب پیروزی اتلتیکو با دو اخراجی + عکس

© AFP 2023 / Javier SorianoSime Vrsaljko del Club Atlético de Madrid, 18 de febrero del 2020
Sime Vrsaljko del Club Atlético de Madrid, 18 de febrero del 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
تیم آ ث میلان ایتالیا در خانه‌اش با دو گل مغلوب لیورپول گردید، در حالی‌که اتلتیکو مادرید برابر پورتو به پیروزی دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه باز‌های گروه B در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب قبل آ ث میلان میزبان لیورپول بود و سرانجام با حساب دو بر یک شکست خورد، ولی اتلتیکومادرید میزبان‌اش پورتو را با نتیجه 3 بر 1 در هم کوبید.
روسونری در خانه به مصاف لیورپول رفته بود، ابتدا با گل توموری در دقیقه 29 پیش افتاد اما تیم آماده کلوپ در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با گل‌های محمد صلاح در دقیقه 36 و ضربه سر دیووک اوریگی در دقیقه 56 به پیروزی نزدیک اما مهمی دست یابد تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود ولی میلانی‌ها که با تجربه 3 شکست، یک پیروزی و یک تساوی از گردونه مسابقات اروپایی حذف شدند تا کاملا به سری آ متمرکز شوند.
در دیگر دیدار از این گروه، اتلتیکومادرید در زمین پورتو پرتگال بازی کرد و در نهایت به برتری رسید. در حالی‌که نیمه اول بدون گل گذشت اما در نیمه دوم شاگردان ال‌چولو طوفان به پا کردند و توسط گریزمان در دقیقه 56، کوره آ در دقیقه 90، دی پاول در دقیقه 93 به سه گل رسید در حالی‌که تنها گل میزبان را اولیویرا در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، این در حالی‌ست که یونیک کاراسکو از اتلتیکو در دقیقه 67 و ویندل از پورتو در دقیقه 71 هر دو با کارت‌های سرخ مستقیم از زمین بازی خارج شدند.
با این نتیجه اتلتیکو به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و پورتو به اروپا لیگ رفت.
جالب این‌که در این گروه تنها لیورپول شش بازی متوالی خود را برنده شد اما اتلتیکو دو پیروزی و سه شکست و یک تساوی کسب کرد، پورتو یک پیروزی، دو تساوی و سه شکست را گفت اما میلان با یک پیروزی، یک تساوی و 4 شکست را به تجربه نشست و حذف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала