Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 2 اینتر 0؛ صعود کهکشانی‌ها با به توپ بستن نراتزوری + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید در بازی خانگی برابر حریف‌اش اینتر به پیروزی قاطعانه دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ششمین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب قبل رئال مادرید از ساعت 12:30 شب به وقت کابل میزبان اینتر بود و برای صدرنشینی در گروه، محکوم به برتری بود و این دیدار را با حساب دو بر صفر برنده شد.
این دیدار که در سانتیاگو برنابئو انجام شد طی آن در دقیقه 17 تونی کروس روی پاس رودریگو به زیبایی دروازه حریف را گشود و توپ را به جال دروازه چسپاند تا حساب کار یک بر صفر شود.
تا پایان نیمه اول کار با تعادل و بدون اتفاقی خاصی سپری شد ولی رودریگو در دقیقه 45 روی حرکت فردی می‌توانست دروازه را باز کند اما ضربه‌ای او به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا رئال با یک گل برنده به رختکن برود.
در نیمه دوم تیم مهمان 5 تعویض کامل را انجام داد تا بتواند بر میزبان‌اش فشار وارد کند، اما در دقیقه 64، نیکولو بارلا در برخورد با میلیتائو بیرون از خط، با مشت به او ضربه زد تا داور ضمن نشان دادن کارت زرد به مدافع رئال، همچنان بارلا را با کارت سرخ مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا کار اینتر در ادامه سخت شود.
همین امر نیز سبب شد تا میزبان بهترین استفاده را ببرد و تعویض‌های جالب توجه آنچلوتی گل دیگری در پی داشت. مارکو آسنسیو که به جای رودریگو در دقیقه 77 وارد شده بود، در دقیقه 79 روی پاس دنی کارواخال موفق به گل زنی شد. جایی که مثل گل اول، کارواخال توپ را در کنار خط محوطه جریمه به آسنسیو داد و بازیکن اسپانیایی با پای چپ دیدنی توپ را شوت زد که پس از برخورد به دیرک، وارد دروازه شد و حساب کار 2 بر 0 شد.
پس از آن توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا رئال با 5 پیروزی و یک شکست مقتدرانه به عنوان صدر نشین راهی دور بعد شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала