Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بهترین بازیکن جهان است؛ امباپه رونالدو را فراموش کرده؟

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
ستاره جوان فرانسوی پاریسن جرمن به تمجید از فوق ستاره‌ی آرجنتینی این تیم و رقیب الگوی خود رونالدو پرداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه و لیونل مسی که اخیراً همکاری خوبی را در تیم پاریسی ها به نمایش گذاشته اند، شب گذشته و در جریان مسابقه‌ی پایانی دور گروهی ليگ قهرمانان اروپا، هر کدام دو گل به تیم کلوب بروخه بلجیم زدند.
گل اول و زیبای لیونل مسی، کاپیتان محبوب آلبی سلسته به کلوب بروخه نیز از روی پاس استثنایی ستاره‌ی ملی پوش فرانسوی به ثمر رسید.
با گذشت یک روز از این نمایش، کیلیان امباپه در تمجید از هم‌بازی آرژانتینی خود چنین می گوید:
"بازی با لیونل مسی آسان است. او بهترین بازیکن جهان است و چند روز قبل نیز برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلا شد. او دیشب دو گل زد. او خوشحال است و امیدوارم در آینده نیز به ما کمک کند."
این در حالی‌ست که کیلیان امباپه بارها تا به حال عنوان کرده است که کریستیانو رونالدو الگوی دوران کودکی وی بوده است و وی با الهام گرفتن از رونالدو خود را به چنین سطحی رسانده است.
لیونل مسی در پانزده بازی برای پاریسن جرمن روی 9 گل (شامل 6 گل و 3 پاس گل) تأثیر مستقیم داشته است.
با این حال، پاریسن جرمن شب گذشته با وجود کسب پیروزی چهار بر یک برابر کلوب بورخه بلژیک، به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شد. منچستر سیتی اگر چه برابر لایپزیگ باخت اما به عنوان تیم اول این گروه به مرحله‌ی یک هشتم نهایی صعود کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала