Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 4 – کلوب بروژ 1؛ پاریسی‌ها در شب تاریخی مسی به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدند

© REUTERS / Benoit TessierЛионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
عضو شوید
پاریسن‌جرمن در خانه موفق به شکست کلوب بروژ شد و به عنوان تیم دوم گروه A، راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین شب از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بامداد امروز دو بازی در گروه A ‌برگزار شد که در یکی از آن‌ها پاریسن‌جرمن با نتیجه سنگین 1-4 برابر کلوب بروژ به برتری رسید و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کرد.
در این دیدار برابر پی‌اس‌جی امباپه در دقایق 2 و 7 و مسی در دقایق 38 و 75 (پنالتی) گل‌زنی کردند و تنها گل بروژ را هم متس ریتس به ثمر رساند.
برای مسی شب خاصی در پارک د پرانس بود زیرا او از به رکورد دیگر از رونالدو دست یافت و در مقابل 38 تیم مختلف در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است.
ستاره پی‌اس‌جی همچنان یه رکورد 16 گل زده از بیرون محوطه جریمه در سال 2021 دست یافته و با زدن 758 گل، از رکورد تاریخی 757 بار گلزنی متعلق به پله، ستاره افسانه‌ای فوتبال برازیل نیز گذشت.
پی‌اس‌جی که قبل از این بازی نیز شانسی برای صدرنشینی در گروه A نداشت، با این پیروزی 11 امتیازی شد و پس از سیتی 12 امتیازی به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد.
کلوب بروژ نیز با توجه به پیروزی لایپزیگ برابر سیتی و 7 امتیازی شدن حریف آلمانی، از رفتن به لیگ اروپا باز ماند و با 4 امتیاز با رقابت‌های اروپایی وداع کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала