Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به دلیل مصدومیت؛ سال 2021 برای ستاره بارسا به پایان رسید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
مدافع اسپانیایی بارسلونا به دلیل مصدومیت تا پایان سال خانه نشین شد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند.
در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا بارسلونا یک شکست تحقیر آمیز دیگر را هم در این فصل تجربه کند.
27 دقیقه از بازی گذشته بود که توماس مولر از سمت چپ توپی را به دهانه دروازه ارسال کرد اما با دخالت تراشتگن توپ در شرایطی نه چندان مطلوب مقابل پای روبرت لواندوفسکی قرار گرفت تا از دو قدمی دروازه نتواند گلزنی کند.
جوردی آلبا هم به موقع سر رسید و توپ را دور کرد. روی همین صحنه بود که مدافع چپ بارسا مصدوم شد و یک دقیقه بعد به دلیل کشیدگی عضله ران پای چپ زمین را ترک کرد و جای خود را به اسکار مینگسا داد.
حالا، نشریه اسپانیایی "اسپورت" خبر داده که مدافع چپ بارسلونا به دلیل مصدومیت ادامه سال 2021 را از دست داد و انتظار می‌رود او در سال آینده میلادی بازگردد .
آلبا از بازی قبلی برابر ویارئال مصدومیتی عضلانی داشت اما خودش می‌خواست برابر بایرن مونیخ به دلیل حساسیت بالای مسابقه به میدان برود و البته این ریسک باعث شد مصدومیت جدی شود.
مدافع اسپانیایی بارسلونا به دلیل مصدومیت تا پایان سال خانه نشین شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала