Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکمیل فاجعه با آبرو ریزی دوباره در جهنم آرنا؛ بارسا از لیگ قهرمانان حذف شد

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا با سپری کردن شبی تلخ دیگر در زمین بایرن مونیخ، از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان باز ماند.
به گزارش اسپوتنیک، در حساس ترین دیدار ادامه مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا در هوای برفی ورزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری 3 بر 0 تیم فوتبال بایرن مونیخ و حذف بارسا از لیگ قهرمانان به کار خود پایان داد.
همه چیز برای بارسا در نیمه اول تلخ و پر از فاجعه بود، زیرا این اتفاقات هر دو بازی به نفع تیم ژاوی رقم خورد.
برتری دو گله بایرن با گل های مولر و سانه مقابل بارسا و پیروزی دو بر صفر بنفیکا برابر دیناموکیف کار بلوگرانا را در همان نیمه اول تمام کرد.
در نیمه دوم اما باز هم بارسا آنطور که باید فشار بروی دروازه بایرن مونیخ قدرتمند ایجا نکرد و در نهایت برتری میزبان دوباره به این تیم دیکته شد تا این که گل سوم شاگردان ناگلزمن نیز وارد دروازه ترشتگن شد.
این گل توسط موسیالا در دقیقه 62 روی حرکت گوش چپ بن دیویس و ارسال پس از روی خط به ثمر رسید تا بارسا فاجعه اش در آلیانز آرنا را تکمیل کند.
بعد از گل سوم بایرن، ناگزن دست به چند تغییر در تیمش زد و با بیرون کشیدن چندین بازیکن اصلی تیمش، نشان داد نیازی به ایجاد فشار زیاد برای گل های بعدی ندارد.
در نهایت هم دیگر دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 3 بر 0 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا بارسا با تقبل شکست سنگین و تلخی دیگر در زمین بایرن مونیخ و با توجه به برتری 2 بر 0 بنفیکا در بازی همزمان برابر دیناموکیف، از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان باز بماند.
بنفیکا در دیداری که همزمان با این مسابقه برگزار شد، با دو گل از سد مهمانش گذشت و پس از بایرن مونیخ 18 امتیازی، با 8 امتیاز بعنوان تیم دوم گروپ E راهی مرحله حذفی پیکارها شد.
بارسا نیز با این حذف تاریخی پس از 17 سال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در ادامه راه باید در رقابت های لیگ اروپا به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала