Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: بازی تاتنهام - رن به تعویق افتاد + عکس

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
یوفا رسما تأیید کرد که به خاطر شیوع کروناویروس، بازی تیم‌های تاتنهام و رن به تعویق افتاده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا رسما تایید کرد که دیدار تاتنهام در لیگ کنفرانس اروپا مقابل رن پس از شیوع بیماری کووید-19 در این باشگاه به تعویق افتاده است.
به دنبال افزایش نتایج مثبت تست کووید-19 هشت بازیکن تیم اصلی و پنج نفر از کارکنان تاتنهام؛ باشگاه لیگ برتری عصر چهارشنبه اعلام کرد که بازی لغو شده اما تیم فرانسوی این بیانیه را رد کرد و گفت این تصمیم هنوز توسط یوفا تایید نشده و آنها می‌خواهند بازی را طبق برنامه پیش ببرند اما امروز پنجشنبه یوفا به اسکای اسپورت نیوز گفت که بازی برگزار نخواهد شد.
مقررات یوفا معمولاً به این معنی است که مسابقات نمی‌توانند به تعویق بیفتند مگر این‌که یک باشگاه کمتر از 13 بازیکن داشته باشد یا دروازه‌بان ثبت شده در دسترس نباشد.
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
ورزش
حمله کرونا به اردوی تاتنهام؛ هشدار کونته: همه ترسیده اند، ما با خانواده های در ارتباطیم!
تمام مسابقات مرحله گروهی اروپا باید تا پایان سال 2021 به پایان برسد، در حالی‌که تاتنهام در حال حاضر با یک برنامه جشن شلوغ روبرو است که هیچ پنجره آشکاری برای تنظیم مجدد بازی باقی نگذاشته است.
به تعویق انداختن بازی‌های لیگ برتر به صورت موردی اتخاذ می‌شود و در صورت دریافت درخواست از سوی باشگاه، هیئت مدیره لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌کند.
بازی‌های تاتنهام: چه چیزی در راه است؟
12 دسامبر: برایتون - تاتنهام | لیگ برتر
16 دسامبر: لستر - تاتنهام | لیگ برتر
19 دسامبر: تاتنهام - لیورپول | لیگ برتر
22 دسامبر: تاتنهام - وستهم | جام کارابائو
26 دسامبر: تاتنهام - کریستال پالاس | لیگ برتر
در لیگ برتر، در کتابچه راهنمای فصل 2021-2022، اگر باشگاهی 14 بازیکن یا بیشتر در لیست بازیکنان خود داشته باشد، اجازه به تعویق انداختن بازی لیگ داده نخواهد شد.
با این حال، تعویق بازی‌های لیگ به صورت موردی انجام می‌شود و در صورت دریافت درخواست از باشگاه، هیئت مدیره لیگ برتر تصمیم گیری می‌کند.
فصل گذشته، لیگ برتر شش مسابقه را به دلیل موارد ابتلا به کووید-19 در باشگاه‌ها به تعویق انداخت، از جمله بازی اسپرز مقابل فولام که در روز بازی لغو شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала