Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع پیشین بایرن مونیخ و یوونتوس کفش‌هایش را آویخت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بن عطیه
بن عطیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
مدافع تیم ملی فوتبال مراکش رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مهدی بن‌عطیه، مدافع 34 ساله تیم ملی مراکش که سابقه بازی برای بایرن‌ مونیخ، یوونتوس، رم و مارسی را در کارنامه دارد با انتشار پستی در اینستاگرام خود رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
او در بخشی از پیام خداحافظی خود آورده است:
"از کودکی آرزو داشتم یک فوتبالیست حرفه‌ای شوم و خدا را شکر که این شانس را به دست آوردم تا با تلاش سخت به این آرزو برسم. حالا پس از بیش از 15 سال خدمت وفادارانه به فوتبال، تصمیم گرفته‌ام به حرفه‌ام پایان بدهم.
در این مدت با افراد بزرگی همکاری کرده‌ام و به من کمک کرده‌اند تا پیشرفت کنم. به همین دلیل می‌خواهم به تمام باشگاه‌هایی که در آن‌ها حضور داشتم ادای احترام کنم. این فرصت را داشتم تا در جام جهانی 2018 نماینده کشورم باشم و از آن دفاع کنم.
در پایان از همه افرادی که در این مسیر من را حمایت کردند، پدر، مادر، همسر، فرزندان، مدیر برنامه‌هایم و دوستانم تشکر کنم. به زودی شما را خواهم دید.
بن‌عطیه 34 که سال 2010 با باشگاه اودینزه قرارداد بست، سه سال در این تیم به میدان رفت و سپس به عضویت رُم درآمد.
این مدافع مراکشی سپس دو سال را در بایرن مونیخ گذراند و دو قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را با باواریایی‌ها تجربه کرد.
بن‌عطیه در ادامه به یوونتوس پیوست و با پیراهن این تیم، سه بار جام قهرمانی سری A و دو مرتبه جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала