وزارت امر به معروف طالبان: نظامیان باید ظاهرشان را مطابق سنت نبوی آراسته کنند

© REUTERS / STRINGERTaliban forces patrol at a runway a day after U.S troops withdrawal from Hamid Karzai International Airport in Kabul, Afghanistan August 31, 2021
Taliban forces patrol at a runway a day after U.S troops withdrawal from Hamid Karzai International Airport in Kabul, Afghanistan August 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
وزارت امر به معروف و نهی از منکر حکومت سرپرست طالبان در فرمان تازه به نیروهای امنیتی دستور داده است که ظاهرشان را مطابق سنت نبوی آراسته کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه 8صبح، رازمحمد، رئیس منکرات و ازاله وزارت امر معروف روز پنج‌شنبه، هژدهم قوس، این موضوع را در قول اردوی ریشخور کابل مطرح کرده است.
او تأکید کرده است که تمامی پرسنل نظامی باید از دستورات و لوایح نظامی‌شان اطاعت کنند و خودشان را مطابق سنت پیامران الهی بیارایند.
این گفته‌ها در حالی مطرح شده است که نظامیان طالبان هنوز لباس مشخص ندارند. این موضوع سبب بروز مشکلات به شهروندان کشور شده است.
شهروندان تأکید دارند که شماری از افراد با استفاده از نام طالبان، دست به سرقت مسلحانه می‌زنند. چیزی که خود طالبان نیز بارها آن را تأیید و وعده داده بودند که جلو چنین سوءاستفاده‌ها را خواهند گرفت.
هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
هشدار رهبر طالبان از وجود نفوذی‌ها در میان نیروهایش
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала