پیش‌بینی گیتس از زمان پایان همه‌گیری کرونا

© AFP 2023 / MICHAEL COHENБилл Гейтс
Билл Гейтс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت می‌گوید علیرغم ظهور سویه‌های جدید ویروس کرونا و میزان ناکافی واکسیناسیون، مرحله حاد همه‌گیری کرونا ممکن در اوایل سال آینده به پایان برسد.
به گزارش اسپوتنیک، بیل گیتس، بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت این نظر را در وبلاگ شخصی خود به اشتراک گذاشته است.
او اذعان کرد که انتظار ظهور سویه "دلتا" را نداشت و انتظار این را نداشت که مردم برای مدت طولانی متقاعد شوند تا واکسین و ماسک بزنند.
بیل گیتس نوشته است: با این حال، امیدوارم پایان (همه‌گیری کرونا) دور نباشد. احمقانه است که یک پیش‌بینی دیگر کنیم، اما فکر می‌کنم که مرحله حاد همه‌گیری در سال 2022 به پایان می‌رسد.
به گفته گیتس، در حالی که سویه امیکرون نگران‌ کننده است، جامعه جهانی اکنون نسبت به مراحل قبلی برای مقابله با ویروس آماده‌تر است.
براساس گزارش سازمان جهانی صحت، بیش از 265 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و کووید-19 جان 5.3 میلیون نفر را گرفته است.
هشدار تازه بیل گیتس از نوع جدید تروریسم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
هشدار تازه بیل گیتس از نوع جدید تروریسم
اخیراً سویه جدیدی از ویروس کرونا با نام B.1.1.529 در آفریقای جنوبی شناسایی شد که سازمان جهانی صحت (WHO) آن را امیکرون (Omicron) نامید. امیکرون همانند نام‌های قبلی آلفا، بتا، گاما و دلتا یکی از حروف الفبای یونانی است و جایگزینB.1.1.529 خواهد شد. به نظر می‌رسد که امیکرون یکی از تغییریافته‌ترین موارد جهش ویروس کرونا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала